Foto |
Post Reply |
Author | |
perflo
Medlem i MJF Joined: 25 juli 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 70 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 august 2007 at 13:39 |
Hei,
Hvordan kopierer jeg inn foto her i forumet?
Forstår at jeg har bedre greie på modelljernbane enn på data! Kan noen forklare?
Hilsen
Per Flood
|
|
perflo
|
|
carlf
Medlem i MJF Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da bør du skaffe deg konto på www.mjf.no/foto, der du kan laste opp bilder til galleriet. Når du har bildet der kan du høyreklikke det, velge alternativer eller properties, kopier URL"et til bildet og lime det inn mellom i innlegget. "" får du og frem ved å trykke på treet øverst i svarvinduet...
|
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Et bilde sier mer enn tusen ord. Trykk på bildet for bildeopplasting (ikke ikon for filopplasting) Deretter får du en dialogboks som ber deg legge inn bilde via upload eller url. Hvis du har konto på foto.mjf.no så kan du bruke url, og hvis du vil bruke et bilde fra harddisken din så tar du tretrinnsraketten: Velge "bla gjennom" og finne bildet på disken din. Trykk deretter på "upload" og tilslutt på "ok" og voila! Bilde i forumet.... |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Einar
Denne meget fine gennemgang - bla igennem og Voila - fik mig straks til at huske på denne http://youtube.com/watch?v=ap792_ce1-c
Det iøvrigt sjældent man finder noget så morsomt på nettet (altså sketchen)
mange hilsner
Dan
|
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Dan Rasmussen
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 1123 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Kjell
Ja - et trefoldigt hurra for norsk humor.
god weekend
Dan
|
|
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)
Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk |
|
einjen
Veteran Joined: 17 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 1335 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser ikke humoren.
Dette er min hverdag....... Edited by einjen - 17 august 2007 at 19:37 |
|
--
Einar Næss Jensen Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk http://einarblog.homemade.no/einarblog |
|
Dan Rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
Hei Einar
Jeg tror min hverdag ligner din !!
Det bliver morskaben ikke mindre af
Fortsat god weekend
Dan
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |