MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - En liten video fra laste stedet for timer
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

En liten video fra laste stedet for timer

 Post Reply Post Reply
Author
martin t View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 februar 2016
Location: Sweden
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote martin t Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: En liten video fra laste stedet for timer
    Posted: 17 februar 2016 at 19:17
Hei!

Jeg er ny på forumet. Jeg bygger et anlegg Era III og IV på tømmeret Møre og sagbruk tema. Det var ikke så mye bilder eller video på MJF medlemmernas anlegg på forumet. Det ville være hyggelig å se hva resten av dere bygger. Jeg vil se meg rundt litt mer. Kanskje jeg bare ikke har ennå funnet den rette tråden.

En liten video fra laste stedet for timer.



Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2016 at 19:56
Hei Martin, og velkommen hit! Har sett flere av videoene dine på andre nettfora, og det er mye interessant og spennende du serverer, fortsett slik!:-)
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
martin t View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 februar 2016
Location: Sweden
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote martin t Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 februar 2016 at 21:45
Takk Svein!

Jeg tok et bilde av NSB lok 12-2114 på mitt anlegg.

I love this loco!!!



Edited by martin t - 17 februar 2016 at 21:48
Back to Top
icefighter35 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 06 november 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 144
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote icefighter35 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 februar 2016 at 01:10
Originally posted by martin t martin t wrote:

Hei!

Jeg er ny på forumet. Jeg bygger et anlegg Era III og IV på tømmeret Møre og sagbruk tema. Det var ikke så mye bilder eller video på MJF medlemmernas anlegg på forumet. Det ville være hyggelig å se hva resten av dere bygger. Jeg vil se meg rundt litt mer. Kanskje jeg bare ikke har ennå funnet den rette tråden.

En liten video fra laste stedet for timer.





Hei, og velkommen, du har såklart sett på "blogger", øverst til høyre på en hvilken som helst forum.mjf.no side? Der er det noen godbiter, selv om ikke det er alle som har laget noen byggetråder selv enda.

Tom
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.