MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Har du vinterbane? Hva med en pistenbully beltebil
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Har du vinterbane? Hva med en pistenbully beltebil

 Post Reply Post Reply
Author
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Har du vinterbane? Hva med en pistenbully beltebil
    Posted: 16 februar 2016 at 02:42
Jeg tegner her en pistonbully beltebil. Dette er så langt i tegningen. Mye gjenstår før den er ferdig, feks innredning plog og etterslep, men jeg har aldri sett noe sånt fra feks viking, brikina, etc. så jeg syntes at også en sånn må man kunne få tak i og bli tilgjengelig. Den blir lastet opp den også når den blir ferdig den også. Den blir byggestett. 



HJM.models
Back to Top
thmark View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 20 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 55
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote thmark Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 09:18
Kjøpte nettopp en slik i 1:87, Siku, på tilbud til kr 99 (normal pris kr 150).
mvh.

Thomas Markovic
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 09:46
Jegbetalte 9,9 euro som er fastpris her for nøyaktig samme modellen som deg fra Siku. Men jeg trenger den i skala O så den må 3D-printes.
Jeg trodde Siku bare var leketøy for barn. 



Edited by HJM.models - 16 februar 2016 at 11:05
HJM.models
Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 11:39
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 11:52
HJM.models
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 14:03
Men jeg har aldri sett den i skala O og jeg trenger den så... Jeg opplaster den uansett, men egentlig lager jeg den til meg selv, men hvorfor ikke lage et lite byggesett for de som vil ha når jeg likevel tegner den...
Den blir ikke urimelig dyr.
Et spørsmål: Jeg trenger det uansett selv i O så jeg skal lage det og jeg skal laste opp også i HO for salg med en LITEN ekstra bit til meg (2-3euro), og det jeg tenker på er snøskuter. Finnes det? 

Uansett, alt jeg lager til vinter mm laster jeg opp og legger for salg siden jeg trenger det selv i O og det er gratis å legge det ut og tilby andre.



Edited by HJM.models - 16 februar 2016 at 14:07
HJM.models
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 14:12
Tlbake til pistonbully. Jeg gav feil link. Denne her som koster ca 26 euro på e-bay betalte jeg 9,9euro for helt ny for 3 dager siden: http://www.ebay.com/itm/Germany-Brand-SIKU-1897-PISTENBULLY-NEW-1-87-/172056187786

Jeg hadde aldri betalt så mye når jeg tenker på hva jeg betalte. Nesten en tredjedel i butikk.

HJM.models
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2016 at 18:58
Så langt, men den er ikke ferdig: 







HJM.models
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.