HJM.models og Scandinavian miniarutes |
Post Reply |
Author | |
Joelles modeller
Viderekommen Joined: 30 oktober 2015 Location: Nederland Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 desember 2015 at 00:30 |
Hei. Jeg vil komme med en kunngjøring. Jeg har hatt et samarbeid med Per-roar Johansen som har jobb i Scandinavian miniatures. Jeg har alltid trodd at han eide og drev Scandinavian miniatures og derfor skrev jeg Scandinavian miniatures. Jeg har tegnet for per-roar og har da forstått det som om jeg jobbet for Scandinavian miniatures.
Jeg trekker da dette og sier at jeg har sammarbeidet med EN AV DE ANSATTE på siden av Scandinavian miniatures. Det er forståelsen jeg har nå. Per-roar sa at han skulle lage Di2 til Scandinavian miniatures og at jeg skulle tegne den - jeg trakk da den sluttning at jeg jobbet for Scandinavian miniatures siden jeg trodde Per-roar Johansen drev det firmaet. Jeg beklager dette på det sterkeste og det jeg skriver nå, SM, er bare rettet til dere - Unnskyld, men jeg misforstod. Vennligst tilgi meg.
|
|
Joëlles Modeller
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |