FREMO dobbelspor |
Post Reply |
Author | |
Håvard H
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2016 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 desember 2015 at 11:44 |
Etter det jeg forstår finnes det endel dobbelspormoduler (Sandvikastasjonen) i Norge.
Hvilken FREMO-standard er disse bygget etter? Og er det sannsynlig at det vil bli noen dobbeltsporstrekninger på norske FREMO-treff i de kommende årene? Leker litt med tanken på en FREMO-modul med en ganske fin midtnorsk jernbanebro... |
|
lklende
Fremo og MjF medlem Joined: 09 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 79 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vi hadde dobbeltspor på FREMO - treffet på Jæren i 2013. Jeg har selv Sandnes sentrum stasjon i dobbeltspor, og flere i Modelljernbaneverket har moduler med dobbeltspor. Så det vil forundre meg om det ikke blir en god del dobbeltspor å se på treff framover.
Når det gjelder standarden som brukes, ta kontakt med Terje-o. mvh Leif Kåre
Edited by lklende - 09 januar 2016 at 20:59 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |