MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - søker etter Flesichmann N-skala
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

søker etter Flesichmann N-skala

 Post Reply Post Reply
Author
terjej View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 01 oktober 2013
Location: norge
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote terjej Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: søker etter Flesichmann N-skala
    Posted: 03 desember 2015 at 22:39
Hei !

Er på utkikk etter litt pent brukt Fleischmann N-skala materiell, bl.a elektriske penser, skinner og signaler. Evt. noen mindre lok og vogner.

Mvh

terjej
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 desember 2015 at 01:20
På nederlandske er det 4588 forsjellige annonser i N-skala. Mer enn e-bay tror jeg. De fleste skjønner engelsk. I nederland er utvalget i N-skala kolossalt. Tror N-skala er mer populært i Nederland enn Tyskland. Det er egne butikker som lever av å bare selge N-skala. Klikk på denne linken, og husk at hvis du ikke skjønner det nederlandske språket eller noen ord så bruk Google translate. Da skal alt gå greit. Klikk på denne linken:



HJM.models
Back to Top
HJM.models View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 august 2015
Status: Offline
Points: 576
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote HJM.models Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 desember 2015 at 01:27
Originally posted by HJM.models HJM.models wrote:

På nederlandske er det 4588 forsjellige annonser i N-skala. Mer enn e-bay tror jeg. De fleste skjønner engelsk. I nederland er utvalget i N-skala kolossalt. Tror N-skala er mer populært i Nederland enn Tyskland. Det er egne butikker som lever av å bare selge N-skala. Klikk på denne linken, og husk at hvis du ikke skjønner det nederlandske språket eller noen ord så bruk Google translate. Da skal alt gå greit. Klikk på denne linken:




Og det er MYE billigere på Marktplaats som jeg henviser til enn e-bay. Min O-skala BR218 i grei stand betalte jeg 59 euro for. På e-bay har jeg sett tilsvarende til over 200 euro. Et defekt BR216 gikk for bare 8 euro mindre enn det fine mitt som er fullt funksjonellt. Jeg bare detaljerer det ekstra. Det samme gjelder N-skala. Feks en BR55 i N får man fint for 60-70 euro. Jeg hadde N-skala før.
HJM.models
Back to Top
hutsi View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 25 november 2008
Status: Offline
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hutsi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 desember 2015 at 03:49
har noe    mail   lshuseby@online.no
Back to Top
ulfr View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 10 mars 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ulfr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2016 at 19:00
Hei, jeg har en del Fleischmann Piccolo skinner, penser o.l. som jeg kan selge. Kontakt meg gjerne på 92226777
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,062 seconds.