MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - medlem i mjf?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

medlem i mjf?

 Post Reply Post Reply
Author
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: medlem i mjf?
    Posted: 16 oktober 2005 at 15:42
Mon tro om MJF vil ha meg som medlem eller ikke???
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2005 at 17:49

Hei

Jeg kan ikke forestille mig andet at du er hjerteligt velkommen. Foreningen skal have så mange medlemmer som muligt. Prøv kontaktskemaet på MJF forsiden.

Med modelbanehilsen

Dan

En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2005 at 21:56
Originally posted by Dan Rasmussen Dan Rasmussen wrote:

Hei

Jeg kan ikke forestille mig andet at du er hjerteligt velkommen. Foreningen skal have s� mange medlemmer som muligt. Pr�v kontaktskemaet p� MJF forsiden.


Har forsøkt (tre ganger). Men ikke et pip til svar (ikke en gang et Toot-toot!).

En liten bekreftelsesepost hadde jo vært greit? Nå Lever jeg veldig i uvisse om Noen har registrert mine henvendelser eller ei...

Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2005 at 22:17
Originally posted by einjen einjen wrote:

Har forsøkt (tre ganger). Men ikke et pip til svar (ikke en gang et Toot-toot!).

En liten bekreftelsesepost hadde jo vært greit? Nå Lever jeg veldig i uvisse om Noen har registrert mine henvendelser eller ei...

Vet ikke hva som har gått galt i dette tilfellet, men sender du en liten PM fra forumet til brukernavnet PIO så får du sikkert kontakt, det er han som er ansvarlig for medlemsregisteret til MjF

Eirik

Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2005 at 22:59

Det kan jo være at rutinene ikke er helt innarbeidet ennå. Det er ting som tyder på det.

Den 3 oktober sendte referentene fra xGF (meg selv og Jan Tepper) en mail til styret hvor vi brukte adressene formann, nestformann og sekretær, med et spørsmål ang. siste MJ-Blad og vedlegg. Dette gjorde vi for å unngå for mye diskusjoner her på nettet. Enda har vi ikke fått et pip til svar. Ikke en gang en bekreftelse på at mailen er mottatt. Men forumet leser de, så heretter bør kanskje kommunikasjonen postes her...?

Hilsen  Kjetil

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 oktober 2005 at 00:36

Sikkert er vell ikke nok Eirik? Man være gla for at einjen ikke gir opp ellers hadde mjf mistet muligheten til å få et nytt medlem. 

Skal man kunne nå mjf må det også ha et stystem som fanger opp. Og det har man tydeligvis ikke fått. Og det er bra hvis de gir beskjed om at hendvenlsen er mottat slik at man slipper å tenke om de får beskjed.

Og hvis de bare leser formuet får man gjør som Kjetil sier og poste det på forumet

A matter of life and death
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.