MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Deler til Stor-Tysker
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Deler til Stor-Tysker

 Post Reply Post Reply
Author
webmakker View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 06 oktober 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote webmakker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Deler til Stor-Tysker
    Posted: 14 oktober 2005 at 08:03

Hei!
Jeg har en Stortysker fra Gützold som er blitt endel skadet etter en stygg avsporingsulykke. Er det noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i reservedeler til dette lokomotivet ??

Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2005 at 08:27

Hei

Efter at have forsøgt i Danmark og Norge opgav jeg at finde reservedele. Forhandlerne er gode til at sælge modellerne, men kun få ligger inde med de mest almindelige dele.

Find http://www.guetzold.de/ og skriv direkte til dem og forklar problemet, måske fulgt af små tegninger. Jeg har tidligere mødt endog meget stor hjælpsomhed og ekstrem god service fra Gützold ang. reservedele til min stortysker. Delene blev sendt direkte til mig, fra fabrikken (ingen mellemhandler nødvendig)  

Med modelbanehilsen

Dan Rasmussen

redigeret i teksten, havde skrevet Piko istedet for Gützold - det var jo i gamle dage.

 



Edited by Dan Rasmussen
En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2005 at 08:57

Kan tilføje at du faktisk på hjemmesiden kan finde og udpege numrene og se priserne på de nødvendige reservedele til din stortysker.

Hilsen

Dan

En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
VA View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 09 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote VA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2005 at 14:51

Hei!

 

Jeg fikk tak i noen deler hos Hobbytrain i Drammen. Mulig de fortsatt har deler til disse.

 

VA

MVH

VA
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.