Enkel tekst for nybegynnere |
Post Reply |
Author | |
asfaltkunst
Nykommer Joined: 30 august 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 oktober 2005 at 17:01 |
Hei, jeg er det man kalle en nybegynner, men har begynt å bygge et lite
anlegg i N-skal på et bord. Har et togsett fra Fleischmann med digital styring og har en klar plan om hvordan jeg skal lage anlegget. Det blir i tre plan, et under platen, med en tenkt parkeringsstasjon, et plan på vanlig nivå, med en stasjon og et plan som vil si en bro. Har tenkt å utvide med et togsett til etthvert, da systemet fra Fleischmann kan ta hele fire tog. Jeg lurer så på om noen kan indikere for meg om det finnes tekster på norsk som forklarer følgende: blokkstyring på digitale anlegg, parkeringsstasjoner hvor det er mulig å kjøre inn fra begge sider, strømstyrker, hvordan styre pensemotorer over digitalt anlegg. Hvis det ikke finnes noe på norsk, hadde det vært fint om noen kunne fortalt meg hvor jeg kan finne det (jeg kan ikke tysk). |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |