MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Mye på glede seg til
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mye på glede seg til

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mye på glede seg til
    Posted: 23 oktober 2015 at 23:37
Jeg har mange paralelle planer og tegninger og det er mye jeg ikke forteller. Men en ting kan jeg si. Eiere av Marklin Di3 har flere ting å glede seg til, en av tingene er jo den NEM-overgangen men det kommer i plastikk og i sort stål som en dyrere Deluxe-versjon. Nå snakker jeg planer om små ting som gjør mye. Det store prosjeketet mitt er Di2.
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 oktober 2015 at 10:36
Hei HelgeJohan3,
Du har mye rart (og en del potensielt interessant) på gang, og det er bra! Får håpe du lykkes. Men et lite tips/råd: Har du vurdert å starte en byggeblogg på forumet i stedet for alle disse småpostene? Det er en del virkelig flotte slike blogger på forumet. Slik du gjør det nå, blir det veldig mange innlegg og vanskelig å henge med på. Jeg tror også enkelte lar seg irritere litt over akkurat dette. Man kan jo selvsagt si at dette er deres eget problem, men jeg tror det ville blitt bedre stemning på forumet (og du ville antagelig selv fått mer og bedre respons) om du hadde konsentrert deg om en byggeblogg. En bonus ville jo også være at det ville bli litt lettere å holde rede på progresjonen i det du driver med. Får du etter hvert dreisen på denne 3D printinga di, så er det sikkert mange, meg inkludert, som har ideer til nye prosjekter for deg. 

Men det er nå bare "my 2 cents".

StenR
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.