MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - FREMO-bilder fra messen i Bergen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FREMO-bilder fra messen i Bergen

 Post Reply Post Reply
Author
aha View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 254
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote aha Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: FREMO-bilder fra messen i Bergen
    Posted: 10 oktober 2005 at 20:11

Først takk for en hyggelig helg i Bergen og spesielt til arrangørene som hadde fått til denne flotte messen. Og så fikk jeg også treffe og se mange nye ansikter til de som "jabber" her på MJF forumet.

Mitt kamera likte ikke så godt lyset i hallen i Bergen, så mange av bildene mine ble helt ubrukelige (gule å fæle). Må bare få meg ett stativ også til neste gang da lukkertiden var enorm. Men en del bilder fra Fremo har jeg tillatt meg å slippe ut for de som måtte ha ett ønske om å se.

ADVARSEL! Det advares mot sterke og mange sener av BM69E og andre usømmeligheter. http://home.lyse.net/aha/Bergen%202005.htm

 

Arne 



Edited by aha
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 oktober 2005 at 23:31
Her var det mange flotte bilder Faktisk mange bedre en i virkeligheten(sett med mine øyner da)
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
et View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 05 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote et Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 oktober 2005 at 08:35

Hei!

Hei FREMO-gutta!

Tusen hjertelig takk for deres deltakelse på Bergensmessen 2005.

Dere var virkelig med på å heve messen til tidendes beste modelljernbane-messe i Bergen noen gang!

Det var en stor glede å bli kjent med dere.

Nydelige bilder Arne!

Vennlig hilsen Erik. 

 

 

 

Vennlig hilsen Erik.



Edited by et
Vennlig hilsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.