MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Kato N-scale
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kato N-scale

 Post Reply Post Reply
Author
morsta View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 23 juli 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote morsta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kato N-scale
    Posted: 03 oktober 2015 at 16:34
Hei. Ser på E-bay at det er mange som selger Kato sine n-scale modeller. Er det noen som har handlet med noen på E-bay. Har dere noen erfaringer med dette. Hvis du bestiller fra Kina, Japan har de ofte fri frakt, men ser at hvis en skal bestille fra Usa og Uk blir ofte frakte veldig kostbar. Lite av dette å få kjøpt i Norge, men hvis noen som selger dette nytte eller brukt er jeg interessert. Er på jakt etter nyere tidsepoke, og helst hurtig tog. 
Morsta

Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 januar 2016 at 18:57
Jeg ser dette er en gammel tråd, men svarer likevel. Jeg har handlet litt på Ebay, men ikke modeller, bare småtterier.

Du sier ikke hvilket land forbildene skal være fra, men
hvis du vil ha Katos modeller finnes noe her http://www.modellbahnshop-lippe.com Du må regne 15 euro i frakt.
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 januar 2016 at 00:01
Jeg kjøpte Kato n-track fra japan like før hjul. skinner, altså. Ikke lok eller vogner. Det tok ca ei uke å få det i posten.

EDIT:
fra selgere på ebay


Edited by einjen - 16 januar 2016 at 00:02
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 januar 2016 at 10:42
Er du fornøyd med Kato-skinnene? Er de fastmontert i et anlegg eller bygger du dem sammen og tar dem fra hverandre igjen ?

Hvordan stiller du sporvekslene? Dcc eller analogt/manuelt?
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.