MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - NIM har blitt frastjålet....
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

NIM har blitt frastjålet....

 Post Reply Post Reply
Author
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: NIM har blitt frastjålet....
    Posted: 08 oktober 2005 at 18:34

...et innlegg her på forumet! Det skjedde på fredag kveld og innlegget var bare et ønske om at enkelte deltagere her på forumet klargjør hvem de jobber i det skjulte for/reklamerer for.

Vi ønsker dette innlegget levert tilbake snarest!! 

Er det virkelig slik at ytringsfriheten er mye større i NRK der folk kan risikere å bli drept fordi Bernander har ryggmarg av stål og er villig til å la være å sensurere i hytt og pine enn her på forumet? I såfall bør han Nokas-politi-informanten snarest søke nødhavn her på forumet for å gjenvinne sin trygghet.

Med hilsen NiM (det som ikke kan kjøpes kan iallefall stjæles....)

 



Edited by NiM
Back to Top
kness View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 719
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kness Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 oktober 2005 at 19:14

Saken er tatt hånd om.

I følge rykter (noe som vanligvis er helt uvanlig her på forumet) er nå styret i MJF utstyrt med mikrofoner fra flere parter. Disse filmes også i det skjulte, ikke av brennpunkt - men Styrkar Braathen. Hvor filmen havner til slutt og hvem det er som betaler for moroa, håper vi å få greie på når dokumentaren sendes i løpet av vinteren på mess-tv.

Jeg for min del venter i spenning på dette. Her kan det komme frem skjulte agendaer, hva prisen på Brimalm egentlig er. Hvem sa hva, når sa han det og ikke minst - hvor var han da han sa det? Hva som skjuler seg under luka håper jeg også å finne ut...

Sammenlignet med MJF-dokumentaren tror jeg Tromsdalen & co ser ut som altergutter hele gjengen....

Så fatt mot NiM.
Hilsen  Kjetil

Back to Top
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 oktober 2005 at 09:57
Dette innlegget ble stjålet av en av moderatorlakeiene! Og begrunnelsen var frykt for at det kunne avsløre en kriminell deltaker på dette forumet... Men det innlegget avslørte faktisk ingenting hvis man ikke viste det fra før.

Og det har ingenting med hverken MJF, Brimalm, NMJ eller Bergen å gjøre...

Nei, her tror jeg vi må sette Cleve på saken.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.