MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Fikk Bjørkebark - fantastiske fjellformasjoner
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fikk Bjørkebark - fantastiske fjellformasjoner

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fikk Bjørkebark - fantastiske fjellformasjoner
    Posted: 14 september 2015 at 17:46
Jeg har fått litt bark fra bjørketre og det gir i den skalaen jeg kjører (spor O ) fantastisk realistiske fjellformasjoner å bygge med. Jeg skal lage et stort fjell og da blir det bark til fjellet og hønsenetting etc til resten. Bygg naturlig.
Mvh.
Designer
HJM.models
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 september 2015 at 18:03
Bjerk? Det er vel never, og hvordan ligner det på fjell?
Svein S
Back to Top
jvh View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 26 oktober 2012
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jvh Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 september 2015 at 22:27
Hadde for noen år tilbake skikkelig knudrete bjørkebark tilgjengelig. Det er vel det du sikter til. Skulle gjerne hatt noe av det nå. Det er sterkt, lett som kork og lett å skjære til med sag.
Jan
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 september 2015 at 00:02
JA, det har men hvor på treet og treets alder å gjøre. Never er vel lenger opp eller på yngre trær, så spørsmålet mitt vitner om manglende botanisk kunnskap.
Svein S
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.