MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hvor får man norske hus
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hvor får man norske hus

 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juli 2015 at 21:15
Prøv å lese det Bjørn Egil og jeg skriver en gang til. Det hjelper ikke å telle antall planker på tegningen da det ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten, du må selv finne en passende reell dimensjon og bruke den til å dekke veggene med.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juli 2015 at 22:38
det har jeg også gjort. nå blir det en "superline"
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juli 2015 at 23:22
Jeg har funnet passende dimensjoner og bruker den. Mine modeller blir garantert mye mer lekker enn de fra Faller. Da tenker jeg på detaljer som blir bedre enn det som Faller lager. Da tenker jeg ike på den første modellen som blir en allemannshus til 130kr. Den jeg lager nå blir en "superline"

Edited by Helgejohan3 - 29 juli 2015 at 23:24
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juli 2015 at 03:15
Jeg skal masseprodusere mine hus etter bestilling. Hver gang jeg får en bestilling så printer jeg ut og det eliminerer behovet for et lagerlokale og online-shop med paypal eliminerer behovet for butikklokale. Jeg har masse til å ta av og jeg skal ha to serier i HO pluss G-skala. den ene serien blir supermodeller tegnet etter ekte hus i eksakt skala 1:87 og det blir rått nok for selv de mest kresne men pris opp mot 500kr og billigserien blir Hus tilsvarende det som Faller tar som alle har råd til. De blir ikke på langt nær så detaljerte men bra nok for mange og de husene ser også norske ut. Det blir mindre detaljer for de blir tegnet etter fantasi i norsk stil. Jeg skal gjøre dette til et yrke, og tegne ca 50 hus i året og aldri utgående modeller. Jeg tror jeg gjør noe for norsk MJ. det blir reklame i MJ-bladet etterkvart når jeg har bra utvalg. Ettersom jeg har så mye tid til å designe så har jeg som mål å få størst utvalg i Norge og fornøyde kunder. Jeg skal designe egen online-shop selv med paypal.

ER DET PLASS TIL EN PRODUSENT TIL???

Edited by Helgejohan3 - 30 juli 2015 at 03:33
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juli 2015 at 03:44




Denne er knapt begynt på med den er tegnet på hundredels millimeter riktig. Se utskjæringene jeg har tatt med. Det at alt er helt korrekt og at jeg følger ekte tegning, til og med utskjæringer, så skal dette bli en hytte selv de mest kresne vil betale 450kr for. Men dette er mye arbeid.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juli 2015 at 06:21
Dette bildet illustrerer kanskje bedre hva jeg tegner nå. Som dere dikkert ser er denne en "liten tanke" mer proft tegnet enn det første jeg laget. Jeg skal printe den i brun plastikk og siden vinduene skal være hvite så er det en ekstra del som blir på en annen tegning fordi vinduene skal printes i hvit plastikk.







Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juli 2015 at 23:14
Her var det mye rart Wink
For meg ser det ut til at du må lese originaltegningene nøyere, men det beste hadde nok vært å fått seg noe byggeteknisk kompetanse.
Bjørn Egil
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 juli 2015 at 23:30
Jeg har gjort små forandringer med overlegg fordi det ikke skal bli plagiat jeg kan få trøbbel eller rettsak om. Hadde det bare vært til meg selv så hadde jeg laget identisk men siden det skal bli salgsvare så vil jeg være på den sikre siden. Siden jeg skal tegne ca 50 hus i året så skal jeg bli størst i Norge på utvalg, på 4år så har jeg ca 200 modeller og da vil jeg holde meg innenfor loven.

Men det er jo så fullnorsk som man kan få det. Dette får du ikke hos Faller.

Edited by Helgejohan3 - 30 juli 2015 at 23:40
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 juli 2015 at 00:07
Bjørn Egil
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 juli 2015 at 00:46
Om de kan det er det vel kvaliteten som avgjør. Det blir nok mange prototyper av hvert hus før de kan selges. Hvis det ikke er god kvalitet så er det dømt til å mislykkes. Hvis kvaliteten er god så er vel markedet for dette såpass bra at det er plass til en produsent til? Jeg må først bli kjent som en leverandør med god kvalitet. Noe annet som er viktig er god markedsføring, feks reklame i MJ-blader med gode fotoer. Etter bra kvalitet og god markedsføring så blir det vel utvalget som kommer, og der blir det ikke lite.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 juli 2015 at 00:54
Jeg så på det. Det var jo ikke rare utvalget det som jeg fant, akkurat. Men det jeg fant var jo fint, da. Men det er jo blodpriser som ikke jeg skal ha. Jeg skal bli billigst i Norge. Priser blir fra 15-25€ hos meg.

Edited by Helgejohan3 - 31 juli 2015 at 01:07
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 juli 2015 at 08:05
Du legger jo lista rimelig høyt når du hausser opp produktene dine på denne måten da, men det skal bli spennende å se når du har noe håndfast å vise til! Nye produsenter av norske bygninger er alltid velkomne så lenge kvaliteten er god, og på mange måter er vi nok et lite men kresent og kjøpesterkt marked her oppe i nord.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 juli 2015 at 10:23
Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

Noe annet som er viktig er god markedsføring, feks reklame i MJ-blader med gode fotoer. Etter bra kvalitet og god markedsføring så blir det vel utvalget som kommer, og der blir det ikke lite.


De beste stedene å markedsføre seg er på mj-gruppene på facebook og sikkert på dette forumet.
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 juli 2015 at 11:36
Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

Jeg så på det. Det var jo ikke rare utvalget det som jeg fant, akkurat. Men det jeg fant var jo fint, da. Men det er jo blodpriser som ikke jeg skal ha. Jeg skal bli billigst i Norge. Priser blir fra 15-25€ hos meg.


Jeg vet ikke om jeg skal smile eller være litt bekymret Helge...

-Først driver du med G-skala, men selger alt på Finn.no (noen år siden, men jeg husker annonsen)
-Så er du borte fra hobbyen litt før du plutselig er i full gang med Faller car System
-Det holdt vel noen uker før du så gikk over til n-skala
-Samtidig "annonserer" du at du skal handle et G-skala lokomotiv til flere tusen euro
-Neste dag er du skiftet til o-skala og må bruke de billigste gamle skinnene du finner på ebay fordi du har dårlig råd
-Neste dag igjen skal du kjøpe en super og dyr 3-D printer og bli Norges ledende bygningsleverandør
-Så påstår du at du har kjøpt en 3-D printer, men "husker ikke" navnet når du blir spurt om hvilken printer du har kjøpt (De fleste pleier jo vite hva de kjøper, og har kvitteringer/ordrebekreftelser på mailen sin om det er kjøpt over nett)
(Printeren sier du skal være en "testvinner", men det er en viss forskjell på testvinnere i klassen for hjemmebruk og klassen for proffbruk...)

-Du påstår du skal selge fantastisk billige produkter, men du glemmer hele tiden det faktum at produktet da skal transporteres fra deg i Nederland til kunden i Norge og fortolles inn hvilket medfører en ekstra utgift for kjøperen. Har du i det hele tatt regnet på hva totalprisen for kunden da vil bli pr. hus og tenkt gjennom om en kunde fortsatt vil finne det interessant ?

-Du skriver du har sjekket dagens Norske husprodusenters utvalg/pris og påstår du skal være mye billigere og bedre... Forstår du at det kan være vanskelig å få tiltro til en slik påstand når hele forumet har opplevd hvordan du vingler frem og tilbake mellom skalaer samt forskjellige påfunn for å drive salg ?
De produsentene som holder på i dag har tross alt fartstid og erfaring på området.

Kjappe søk på nett viser jo at du har flere år med forskjellige ideer/firmaer bak deg;

-Firmaet RC-construct som er registrert på deg (foretagsnummer 995 742 217) dukker jo opp forskjellige steder med adresser både i Kongens gate i Moss, Folkestadhøgda i Våler og Parkgata 4 i Ålesund (hvor du selv står oppført med adresse Kirkegata 46)


Mobilnummer koblet mot firmaet gjenfinnes og i et annet "firma" i Ålesund som påberoper seg å kunne renovere eller bygge hele gitarer;
http://smartgitar-com.webs.com/
Husker jeg rett var det deretter forsøk på salg av pengesedler en plass, og deretter salg av sporplaner via finn.no ; http://tilsalgs.webs.com/

Og nå skal du altså produsere norske hus i 1:87...
Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 11:47
Nå printes det første huset.
Jeg håper jeg kan gjøre noe fint for utvikling av norsk MJ.

Edited by Helgejohan3 - 01 august 2015 at 11:50
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 12:07
Du får legge ut bilde når du har fått printet det ferdig.

Spent på hva slags printer du har. Jeg har en formening om hva slags printer som kan brukes til MJ og ikke.
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 12:16
Jeg har en Printbot simple metal. Jeg måtte pugge det navnet godt, derfor skrev jeg at jeg ikke husket. Vanskelig navn. Den kom veldig høyt i en amerikansk test og prisen var snill også.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 12:21
Jeg ønsker to ting. 1: jeg ønsker å gjøre noe for utvikling av nosk MJ og selge til snille priser så alle har råd.
2: jeg håper på bedre økonomi.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 14:53
Det er noe jeg prøver: være en grei kar som kan hjelpe andre og gjøre noe for dem, i dette tilfelle utvikle norsk MJ med priser som alle har råd til. Ikke ikke bare for de "rike" og proffe. Jeg printer nå i dette øyeblikk men må bli kjent med printeren først. Når jeg har noe håndfast i for kvalitet så blir det salg og selvfølgelig bilder.

Edited by Helgejohan3 - 01 august 2015 at 14:54
Back to Top
Loco View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 25 november 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Loco Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 18:35
FDM skrivere med ABS eller PLA materialer gir ikke pene overflater. Det hjelper veldig lite at CAD-programmet du benytter har oppløsning på mikrometer når skriveren du har kjøpt ikke engang klarer oppløsning ned mot 0.1 mm (1 tidels mm). Spol fram til rundt 6:25 i Youtube videoen linket til nedenfor, så ser du hvilken kvalitet skriveren du har kjøpt leverer. Dette er ikke engang godt nok for G-skala. I H0 vil rillene fra FDM skriverens filament se ekstreme ut. Det finnes teknikker for behandling av ABS print, men da bør du for din egen skyld sette deg nøye inn i de helsemessige konsekvensene og for en gangs skyld gjøre det før du etter et innfall setter i gang. Problemet med etterbehandlingen er at alle kanter/hjørner og detaljer blir avrundet.

3D Print Comaprison Printrbot Simple, Simple Metal....
- Loco -
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 19:00
Jeg skal overhode ikke tvinge deg til å kjøpe.
Back to Top
Loco View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 25 november 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 162
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Loco Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 19:52
Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

Jeg skal overhode ikke tvinge deg til å kjøpe.

Tvang er et dårlig salgsargument. Det som kommer fram av informasjon i denne tråden er også dårlige salgsargumenter. En ting er overflatekvaliteten skriveren leverer, en annen ting er dine byggtekniske kunnskaper. Ta for eksempel huset du har vist fram tidligere i denne tråden med takrenner i selve taket og med den mest forenklede og urealistiske løsningen for nedløpsør jeg noen gang har sett. Hva tenkte du på når du modellerte det? Quick and dirty løsning? Gjør det som er enklest uten å se på forbilder? Og så har du oppsummeringen fra Eirik som er spot on.

Hvordan du klarer å sammenligne deg med Faller, SMB-kit og de andre norske leverandørene og samtidig presterer å uttale at det du skal lage skal bli av "superline" kvalitet er jo bare til å le eller eventuelt gråte av.


Edited by Loco - 01 august 2015 at 19:59
- Loco -
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 20:00
At det huset er ELENDIG er jeg helt enig i. Men det jeg lager utifrå hustegninger blir noe helt annet. Det første huset jeg tegnet kommer aldri for salg fordi det er for dårlig, nettopp av slike grunner som du sa. Men det var den første 3D tegningen jeg laget i hele mitt liv. Jeg hadde null kunnskaper og jeg mangler fortsatt mye, taksten feks har jeg ikke funnet ut hjordan jeg lager i programmet så foreløpig blir det mye "setrahus" og hytter som skal ha gress på taket. Jeg har MASSE å lære. Jeg er helt nybegynner men den hytta som jeg tegner nå blir totalt annen kvalitet. Det første huset er bæsj - helt riktig.

Men at jeg kan lage masse fine sentralisert allerede nå - ja det tror jeg hvis jeg bare legger nok arbeid i det. Ingenting kommer for salg før det er proff kvalitet. Så jeg må forske masse i 3D programmet fremover.

Edited by Helgejohan3 - 01 august 2015 at 20:03
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 22:53
Originally posted by Loco Loco wrote:

FDM skrivere med ABS eller PLA materialer gir ikke pene overflater. Det hjelper veldig lite at CAD-programmet du benytter har oppløsning på mikrometer når skriveren du har kjøpt ikke engang klarer oppløsning ned mot 0.1 mm (1 tidels mm). Spol fram til rundt 6:25 i Youtube videoen linket til nedenfor, så ser du hvilken kvalitet skriveren du har kjøpt leverer. Dette er ikke engang godt nok for G-skala. I H0 vil rillene fra FDM skriverens filament se ekstreme ut. Det finnes teknikker for behandling av ABS print, men da bør du for din egen skyld sette deg nøye inn i de helsemessige konsekvensene og for en gangs skyld gjøre det før du etter et innfall setter i gang. Problemet med etterbehandlingen er at alle kanter/hjørner og detaljer blir avrundet.

3D Print Comaprison Printrbot Simple, Simple Metal....

Jeg ser at du hadde rett i at printeren min ikke passer i HO. Men printen min viste at skala O, skala 1 og tilbehør til skala G er den fullt brukbar til. (så lenge det ikke er større enn 15x15x15cm) Men denne printeren er midlertidig inntil jeg får en bra en. Men det koster jo "litt".
Back to Top
SveinR View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 23:19
Ryker ikke hele "superline" satsingen din nå ?

For alle som satser på å gå inn på 3D print/modelleringsmarkedet, har jeg bare en ting å si. Lag noen testmodellen og få dem printet hos en 3D print tilbyder slik som www.shapeways.com eller www.imaterialise.com
Mvh

-SveinR



Det finnes en skiftetraktor til alt

Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 august 2015 at 23:38
HO VERSJONEN AV DEN JEG LAGER NÅ GJØR JEG NOK DET MED. ER DET DYRT?
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 august 2015 at 11:41
Originally posted by Helgejohan3 Helgejohan3 wrote:

HO VERSJONEN AV DEN JEG LAGER NÅ GJØR JEG NOK DET MED. ER DET DYRT?


Det er verdens enkleste sak å laste opp en stl-fil til Shapeways servere og få prisoverslag for de forskjellige materialene og maskinene.

Og når det gjelder print i forskjellige skalaer, så er det en fullstendig kortslutning å tro at man klarer seg med mindre oppløsning i de større skalaene.

Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 august 2015 at 19:38
Ok. Takker for råd.
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 august 2015 at 15:57
Jeg har bestemt meg for å bruke shapeways men få varene hit so et lager. (Men jeg har plass til 20 HO hus) på 6 cm) Jeg skal til og med leie en proffesjonell 3D designer på shapeways til å redigere det som jeg har gjort for å få samme kvalitet som NMJ, Faller etc og jeg skal få shapeways til å produsere. Dette tar litt tid men vær tålmodig. Jeg skal leie designer til å perfeksjonere alle de tingene jeg skal lage, evt endringer.
DETTE SKAL BLI BRA SAKER!!!!!!

Edited by Helgejohan3 - 04 august 2015 at 15:58
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 august 2015 at 16:46
Det høres jo gjennomtenkt ut. Men: Har du sjekket prisen for en sånn designer?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.