MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Norsk airbrushforum
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Norsk airbrushforum

 Post Reply Post Reply
Author
bugbiter View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 oktober 2005
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bugbiter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Norsk airbrushforum
    Posted: 03 oktober 2005 at 14:47

Heisann alle som er interresert i bruk av airbrush til et eller annet formål!

Nå er det etablert et norskspråklig forum med ønske om å favne alle airbrushbrukere. Her ønsker vi å skape et solid miljø hvor du kan få svar på spørsmål, dele dine erfaringer, vise frem dine arbeider med mer.. Ta en kikk på http://www.airbrushforum.net/no/default.asp hvis dette høres ut som noe for deg.

(Ja, da. Dette var dagens reklame..  )

Velkommen!

bugbiter

Back to Top
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2005 at 15:07

Veldig bra tiltak! Vi i NIM har faktisk vært på nippet til å melde oss på airbrush-kurs hos NMJ men så "kokte det litt bort i kål"n". Kanskje en slik webside kan få oss til å sikre oss nok inspirasjon til å "få ut fingeren".... :-)

 



Edited by NiM
Back to Top
bugbiter View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 oktober 2005
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bugbiter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2005 at 15:27

>Har en følelse av at dere legger lista litt høyt....

>Var inne og tittet på forumet og det så jo veldig bra ut! Men når jeg tittet på "Grunnleggende øvelser"-tråden og valgte "Fire Dragon" så skjønte jeg at her falt jeg av allerede før første sving.... :-)

Ikke ta det så tungt

Under Tips&Triks siden kommer det etter hvert flere artikler i serien "Grunnleggende øvelser". Dette tar tid å lage , så dere får ha litt tolmodighet med meg. En stor andel av brukerene så langt (de få vi er!) har hatt ønsker om å få mer info om emnet "customlakk", dvs. bill/motorsykkel-akk, RC osv. Alle brukere er hjertelig velkommen til å bidra i videre utvikling av innhold på sidene. Hvis du ønsker mer grunnleggende stoff er det fint om du sier litt om dette i tråden http://abfsub.airbrushforum.net/abf/index.php?topic=33.0.

Hvis du er interessert, så kom og still spørsmål! Vi skal prøve å svare, evt. guide deg til andre ressurser der du kan få svar. Vi prøver å ikke legge en "list" i det hele tatt.

bugbiter



Edited by bugbiter
Back to Top
bugbiter View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 oktober 2005
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bugbiter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2005 at 15:39
Originally posted by NiM NiM wrote:

Veldig bra tiltak! Vi i NIM har faktisk vært på nippet til å melde oss på airbrush-kurs hos NMJ men så "kokte det litt bort i kål"n". Kanskje en slik webside kan få oss til å sikre oss nok inspirasjon til å "få ut fingeren".... :-)

Takk for det! Vi er nå på et nivå hvor vi trenger å få litt mer fart på forumet. Flere brukere mao. Så la jungeltelegrafen gå.

Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2005 at 15:57

Skal vi se...var det ikke noen her på forumet som digga Heavy Metal? Etter at de har vært en runde på Airbrushforumet og henta inspirasjon, er jeg spent på om det ikke snart dukker opp noen skikkelig Rocka utgaver av F.eks Di3

Om jeg hadde prøvd, ville det nok bare blitt søte små engler

 

Roger Abel

 

Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2005 at 18:19
Originally posted by ROBEL ROBEL wrote:

Skal vi se...var det ikke noen her på forumet som digga Heavy Metal? Etter at de har vært en runde på Airbrushforumet og henta inspirasjon, er jeg spent på om det ikke snart dukker opp noen skikkelig Rocka utgaver av F.eks Di3

Om jeg hadde prøvd, ville det nok bare blitt søte små engler

 

Roger Abel

 

Metal Roger"n da snakker vi samme språk

Jeg vet at det finnes motivlakering av van(bil) med iron maiden tegninger som denne under, over hele kjerra.

Hadde jeg motivlakert en nohab med iron maiden tegning og bytta ut lyden med musikk, hadde vell den fått kjøreforbud uten for husets 4 vegger.

Ingen ting er som bråkete dieselloks og heavy metal



Edited by Wickerman
A matter of life and death
Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 oktober 2005 at 10:12

...Men den hadde nok vært litt av et skue -parkert utenfor en modell av Hell Stasjon og kanskje med åpne godsvogner med ditto rekvisita

...men nå må jeg skjerpe meg, ellers falmer glorien

Roger Abel

Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 oktober 2005 at 17:25
Bygge om en B3 med høyalere   og sette inn en minidisk spiller
A matter of life and death
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.