Minitrix Krokodille vs Arnold Krokodille |
Post Reply |
Author | |
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 juni 2015 at 23:48 |
Når prisen kommer ut på det samme eller litt mindre med digitalisert Arnold Krokodille enn en ferdig digital fra Minitrix - for å si det på en annen måte Arnold vs Minitrix i kvalitet og pris? Jeg betaler fra 100-150€ for en analog Arnold Krokodille som må digitaiseres, noe som koster 68 euro å få gjort (dekoder inkludert i 68 euro)
En Mimitrix koster 266 Euro så... Jeg er litt fan av Arnold og Fleischmann... Bør jeg satse på Arnold Krokodille? Er ikke Arnold mye bedre kvalitet enn Minitrix, i alle fall et gammelt merke som har overlevd mye og som fortsatt lever? |
|
erakt
Medlem i MJF Joined: 13 mars 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
Post Options
Thanks(0)
|
Har en gammel Arnold Krokodille og den går fint, har ikke kjørt de til Minitrix men Minitrix har mange fine modeller som går bra. Mitt inntrykk er også att modeller som er lagd for digital kjører bedre enn de som er ombydg, men det finnes selvfølgelig også unntak. Gamle Arnold modeller opplever jeg ofte som litt enkle/grove og støyende når de kjører, men de er også veldig robuste. Eldre Minitrix lok har jeg hatt noe motorhavari med, men er allikevel noe jeg ikke er redd for å anskaffe.
|
|
T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute" |
|
el18
Viderekommen Joined: 08 oktober 2008 Location: Switzerland Status: Offline Points: 65 |
Post Options
Thanks(0)
|
I forum spur-n-schweiz.ch er det flere som har problemer med Arnold Krokodil. For meg ser den fra Trix bedre ut men dette er bare min mening. Husk at du får problemer med Trix Krokodil når du skal kjøre den analog.
|
|
Helgejohan3
Veteran Joined: 20 november 2014 Location: Nederland Status: Offline Points: 783 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har mobile station2 |
|
Helgejohan3
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kjøpte en brun Krokodille nå i dag.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |