MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - 100% usynlig kjøretråd - godt råd for nybegynnere
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

100% usynlig kjøretråd - godt råd for nybegynnere

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 100% usynlig kjøretråd - godt råd for nybegynnere
    Posted: 11 juni 2015 at 01:07
Her har jeg sparklet enda styggere under brosteinene enn på venstre side. Det viser hva litt printerpapir med trelim kan gjøre. Det er mye bedre enn asfaltmaling. Brosteinene laget jeg selv og jeg  googlet jeg bare "brosteiner" og fikk opp et bilde av ekte brosteiner (uten copyright) og brukte MW-snap til å kopiere motivet og printet ut selv (MW-snap et et gratis program til kopiering av det som vises på skjermen som man bare kan laste ned.) Jeg brukte Paint i Windows til å nedskalere til N-skala.
En kjøretråd under slikt papir er 100% usynlig og sjuler all sparkling totalt. Se bildet.


Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 juni 2015 at 01:11
Selvfølgelig må kjøretråden først være frest ned i treverket enten med ferdigkjøpte biter med frest spor eller du freser selv.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.