B for...Bergen! |
Post Reply |
Author | |
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 mai 2015 at 22:39 |
Egentlig burde jeg brukt all ledig "MJ-tid" til å ferdigstille BM 93, men som Bjørn Eidsvåg sier: "Eg klarer ikkje å styra meg"...
Edited by RuneH - 17 mai 2015 at 22:46 |
|
Mvh
Rune H |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så stilig. Har syslet med dette selv en liten stund, men hvordan løste du det med taket? En annen ting er at motorvogna er feil, men når C-settene en gang kommer kan man bruke den.
Tør du legge ut bilder av taket på styrevogna? |
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beklager. Så bildet på PC'en og ser hvordan du har løst det. Du gjorde en bra jobb på bm 93 så jeg har troen på at du får til noe her også! Lykke til med dette prosjektet også!
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
RuneH
Veteran Joined: 04 mai 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 285 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for det! BM 93-prosjektet har dessverre sporet litt av. Silikonformen har blitt ødelagt og jeg har gått tom for silikon. Satser på en ny bestilling fra Willumsen om noen uker.
Bilder av taket kommer (både før og etter tettingen). Ja, i utgangspunktet må vi vente på modellen av BM 69 C, men heldigvis har NSB også "klippet og limt" litt, så BM 69 002/69 620 redder meg. Sjekk linken: http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=9151&title=bm-69002 Edited by RuneH - 18 mai 2015 at 12:19 |
|
Mvh
Rune H |
|
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om du legger ut flere bilder, vær så snill å redusere oppløsningen før du laster dem opp! Det er noe herk å måtte scrolle inne i innlegget for å se poenget, og bildet et uansett såpass uskapt at det fint klarer seg med halve oppløsningen eller mindre.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |