MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Lok
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Lok

 Post Reply Post Reply
Author
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lok
    Posted: 24 april 2015 at 16:37
Har kommet over et disellok fra en produsent som heter Kres. Finnes på nettsiden til DM-Toys.de. Har noen noe erfaring med denne produsent, og går det evnt greit an å skifte koplinger til standard.
N-skala
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2015 at 00:14
Når det gjelder koblingene kan du sikkert spørre herr Mrugalski. Han svarer på eposter på engelsk eller tysk. Ellers var det jo interessant å bli gjort oppmerksom på denne produsenten.
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
H. Lindholm View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 17 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1096
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote H. Lindholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2015 at 08:50
Hva slags diesellok er dette, og hvor finner man det på den oppgitte nettsiden?
Når jeg søker eller filtrerer på "Kres" finner jeg bare en toakslet motorvogn som leveres i to fargevarianter (som DB VT70 eller DR VT135), men ikke noe diesellok.
Back to Top
GETEL57 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 29 juli 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GETEL57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2015 at 15:18
Terje
Back to Top
H. Lindholm View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 17 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1096
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote H. Lindholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2015 at 16:09
Der finner jeg heller ikke noen diesellokomotiver, men det er mange motorvogner av forskjellige typer.
Back to Top
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2015 at 20:10
Det er nok bare jeg som ikke har bedre viten når det gjelder benevnelser på lok. Er rimelig grønn i dette faget. Det er motorvogn som dere snakker om jeg mener. Har noen noe erfaring med denne leverandør?
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 april 2015 at 22:37
Jeg fant tilfeldigvis denne som omtaler kjøreegenskapene. http://www.1zu160.net/scripte/forum/forum_show.php?id=852177

"Til en to-akslinger å være kjører den (analogt) egentlig svært OK, kanskje litt upolert men likevel behagelig langsomt"

Edited by bkv1 - 25 april 2015 at 22:38
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.