MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Se denne Piko V60 ombygget
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Se denne Piko V60 ombygget

 Post Reply Post Reply
Author
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Se denne Piko V60 ombygget
    Posted: 28 mars 2015 at 00:41
Alt dette gjør den nederlandske butikken jeg anbefaler. Ikke rart at jeg anbefaler denne sjappa. Slik skal loket jeg kjøper om noen dager bli, bare smusset. Se denne linken til en helrå Piko V60:
https://www.youtube.com/watch?v=jITpjl9817o 
Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juli 2015 at 23:24
Den er lekker. De kostet over 2200 euro. Du skjønner jeg bruker den butikken som laget disse og de fortalte meg det. (jeg har emigrert til nederland og bruker den butikken som bygget disse) De er laget av en nederlandsk butikk - grootspoor.nl Jeg bruker den butikken selv. De er veldig greie. De er ikke tilgjenglige lenger. 
Noe annet du kan gjøre er å lakkere en Di5 av en Piko V60. Hovedsaklig er jo det i store trekk lakkering rød hytte og gule motorkasser. Så må dekaler Lakkeres evt. lages og klistres på. Smusser du atpåtil...

Back to Top
Helgejohan3 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 20 november 2014
Location: Nederland
Status: Offline
Points: 783
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helgejohan3 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 juli 2015 at 23:42
De har fortsatt noen av de ekstra spesialdelene til disse lokene igjen. De har ikke mye igjen på lager men de har noe. Har dere en V60 som dere vil sette på ekstra på så er linken her: http://wwwgrootspoor.com

De både skriver og snakker flytende engelsk i denne butikken. Det er i Nederland. Her er også telefonnumeret: 0031 725618707

Da kan dere kjøpe deler derifra. De har ikke mye igjen men? De monterer og mer til feks røykgenerstor til pipa, de kan sette inn reservebatteri som slår inn hvis hjulene mister kontakt et sekund eller to også kalt dårlig kontakt. Arbeidet tar de 35€ for.
Røykgenerator mener jeg koster 47€

Edited by Helgejohan3 - 21 juli 2015 at 23:50
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.