Märklin K-skinner |
Post Reply ![]() |
Author | |
Kjell A ![]() Nykommer ![]() Joined: 08 september 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 september 2005 at 23:38 |
Litt amatørmessig kanskje, men er det mulig å bruke Märklin K-skinner til likestrøm? Hvordan går jeg fram og hvordan koples eventuelt elektriske penser ut dersom det er nødvendig?
|
|
Kj. A.
|
|
![]() |
|
terje-o ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg hadde eit opplegg med K-skinner på ein Fremodul eit par år tilbake. Det fungerte heilt flott elektrisk (hugser ikkje om eg måtte slipe av ein forbindelse i vekslane eller ikkje), men prosjektet stranda på høyden på midtledar kontaktane. Det fungerte greitt på vanleg spor, men midtledar kontaktane er høgare i vekslane, og fleire finskalalok etc "grunnstøtte". Vekk med K-skinner, inn med heimebygde vekslar etc basert på Peco kode 75... Nokon som vil kjøpe K skinner ? Helsing Terje O
Edited by terje-o |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |