Devoldbanen |
Post Reply |
Author | |
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 november 2014 at 10:58 |
http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article10400329.ece
Linken viser reportasje i lokalavisen om et stort anlegg under bygging i den tidligere Devoldfabrikken. Et nytt "Fredrikstadanlegg" eller "state of the art"?
mvh
Arne L
|
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
Arne Lie
Medlem i MJF Joined: 09 september 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det ser ut til at jeg burde lagt dette til "Marklinavd". Sorry. |
|
Arne L
HO,DCC-NCE,Norsk og Svensk,tog, og sporveier,ep.3-5.Mj-hobby i 60år. Redaksjonsmedlem mj-bladet. |
|
torarne81
Viderekommen Joined: 14 januar 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det spiller vell ingen rolle, da devoldbanen kjører både 2-skinne og Märklin Edited by torarne81 - 01 desember 2014 at 04:07 |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg tror de bygger både med 2L og 3L ut i fra hva som står på hjemmesiden til Pensens Venner.
|
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det stemmer, jeg kjørte på det gamle anlegget, og der var det begge deler.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |