Forbilde for relieffhus |
Post Reply |
Author | |
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 oktober 2014 at 11:38 |
Mange kapper byggesett av bygårder i to for å plassere mot bakveggen.
Utrolig nok kan man faktisk finne forbilder som kan forsvare det og: |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Joda, modellen der er fin nok den, men bakgrunnsveggen er alt for blå til å kunne funke som normal himmel..!
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Kleindorf
Medlem i MJF Joined: 20 desember 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 126 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser nesten ut som en bygning fra en by ved navn Photoshop Hvis ikke så skal man nok bygge et nytt moderne bygg med gammel fasade, vil jeg tro. Åkke som, artig bilde !
|
|
Your mind is like a parachute - it doesn"t work before it is open : Frank Zappa (norsk HO, Fremo, US O skala)
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Photoshop dette. Men det finnes lignende i virkeligheten også. Da man for et par år siden renoverte den gamle brannstasjonen (?) i Kristiansand sto bare fasaden igjen. Det samme så jeg i Malaga der en hel bygård var revet, bortsett fra fasaden.
|
|
Thobbe
Veteran Joined: 17 september 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 122 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sp det i Budapest i 2008. Ser veldig rart ut.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |