MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Plugger til dekodere
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Plugger til dekodere

 Post Reply Post Reply
Author
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Plugger til dekodere
    Posted: 14 oktober 2014 at 06:58
Hei Morten

Har muligens noe liggende.
Hvis du melder meg på FB med minst en dags varsel kan jeg ta med i klubben
Jarle H Hansen

Bergen



Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oktober 2014 at 06:24
Takk begge to. Til Jarle. Jeg ønsker i første omgang å kjøpe/finne to hannplugger til to små lyddekodere som skal inn i hver sin traktor. Hunnene er ment til to gamle gammeltyskere, men det er et prosjekt litt (mye) frem i tid. Jeg så for øvrig en video på MRV plus der en blindplugg ble benyttet etter at forbindelsene var brutt.
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
jhh61no View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jhh61no Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2014 at 13:16
Hei Morten.

Vær obs på at hunpluggene eller soklene om du vil, tar litt plass og det blir gjerne litt ledninger å holde styr på.

Ad blindplugg : Vær obs på at noen av dem har skjult forbindelse mellom pinnene.

Hvor mange plugger/sokler er det snakk om ?
Jarle H Hansen

Bergen



Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++
Back to Top
programmeringssporet View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 desember 2013
Status: Offline
Points: 405
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote programmeringssporet Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 oktober 2014 at 00:37
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 oktober 2014 at 22:19
Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt 8 pins hann- og hunnplugger til lokdekodere? Jeg har en del dekodere uten plugg (hann) og jeg vil helst unngå å måtte lodde i loket uten mulighet for å kunne skifte dekoderen på en enkel måte om den skulle gå i stykker. Likens har jeg noen få analoge lok der jeg gjerne skulle ha satt inn en hunnplugg.
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.