MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Ny oppfinnelse for støping av landskap.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Ny oppfinnelse for støping av landskap.

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 september 2014 at 10:21
Har noen en ide om hvor jeg kan få tak i denne boka. har forsøkt mange søk på nettet uten å lykkes.
Back to Top
ses View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 09 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 3920
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ses Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 september 2014 at 23:52
Se side 92 i boka Modelljernbane på norsk
Back to Top
rosenblad View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rosenblad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 september 2014 at 20:32
Denne teknikken har jeg brukt i mange år, og den fungerer helt supert!
---------------------------------

Roco Z21, British OO
Back to Top
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 september 2014 at 19:49
Høres spennende ut. Skal snart til å lage landskap. Kan du være litt mer konkret hvordan du går frem.Smile
Back to Top
Rottenikken View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 16 oktober 2012
Location: Zambia
Status: Offline
Points: 56
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rottenikken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 september 2014 at 15:48
Virkelig. Rart at jeg aldri har hørt om det. Forresten, jeg oppfatter deg ikke som kjip.
Helge Myhre
Back to Top
grinda View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 24 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 54
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote grinda Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 september 2014 at 00:32
Ikke for å være kjip, men tror nok dette er en gammel oppfinnelse. Funker greit.

Hilsen

Erik K
Back to Top
Rottenikken View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 16 oktober 2012
Location: Zambia
Status: Offline
Points: 56
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rottenikken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 september 2014 at 23:10
Jeg har gjort en kjempegod oppfinnelse angående hvordan man spøker fjellsider etc.. Aluminiumsfolie med sparkel på... Det er tingen. Ingen hønsenetting og mange, mange færre støttebjelker. Jeg skal se om jeg kan legge ut bilder av det. Det er mye lettere og mye mindre grising og støv.
Helge Myhre
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,079 seconds.