info fra styret |
Post Reply |
Author | ||
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 juli 2014 at 22:46 |
|
Er det flere enn meg som ikke har tilgang til dette forumrommet hvor styret har lagt ut ny info, selv om vi er medlemmer av mf?
|
||
jhh61no
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 686 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei
Jeg kan se informasjonen fra styret om det var det du tenkte på ? |
||
Jarle H Hansen
Bergen Digitrax SuperChief/Empire Builder. TrainController Gold/TrainProgrammer 8.0B5,LDT, LocoIO, Zimo++ |
||
kokken
Fremo og MjF medlem Joined: 24 mars 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg kommer ikke inn. Men er medlem
|
||
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Samme problem her! Skulle en tenke på å bli medlem så skulle det være tillitsbyggende om informasjonen blir gjort offentlig.
|
||
Harald6
Medlem i MJF Joined: 08 juli 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg ser heller ikke info fra styret
|
||
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg tar sjansen på å sitere innlegget som ikke kan leses av alle:
Hei, alle medlemmer av MJF! Når dette skrives skulle MJ-bladet nr 4 for 2013 og nr 1 og nr 2 for 2014 for lengst ha vært ute hos medlemmene. Styret beklager at MJ-bladet ikke er kommet ut, og at det ikke er kommet informasjon fra styret på lang tid. Vi er en frivillig forening, og er helt avhengig av at de som har påtatt seg et verv gjør det de har påtatt seg. Det har vært en utfordring både å få til et fulltallig styre, avholde styremøter og få kontakt med noen av de som har verv utenfor styret. Til tross for ferietid har vi lykkes med å gjennomføre et utvidet styremøte i Oslo i dag. Med henvisning til de manglende utgivelsene av MJ-bladet har styret funnet det nødvendig å avslutte avtalen med redaktøren av MJ-bladet. Styret har som følge av dette nedsatt et arbeidsutvalg bestående av Jens Egeberg, Svein Sando, Henning Larsen, Lars Gjertsen og Morten Pelle Korsmo som inntil videre vil videreføre utgivelsen av MJ-bladet. Styret vil holde medlemmene informert om fremdriften med utgivelsen av bladet her på forumet. Referatet fra dagens styremøte vil bli lagt ut på forumet så snart det er klart. Styret håper at de tiltakene vi nå har iverksatt er tilstrekkelig til å få foreningen på sporet igjen. For styret i MJF Morten Chr. Stegard styreleder Takk til styret for tilbakemeldingen i en vanskelig tid og, ikke minst, takk til fem svært kapable redaksjonsmedlemmer som tar ansvaret for å få bladet utgitt. |
||
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Når et gjelder tilgang til MJF-delen av forumet, så tror jeg det henger sammen med om det står "MJF- medlem" på profilen til venstre i innleggene. Det gjør det ikke på noen av de som ikke kommer inn på det rommet, så det er nok forklaringen. Jeg mener å huske at webmaster/moderator manuelt må åpne profilene til folk for medlemsskap, dvs. i etterkant at man er blitt medlem. HVis dere er nye medlemmer, så har vel kanskje ikke webmaster/moderator fått gjort slike manuelle oppgaver den siste tiden, slden det også har vært uro også rundt forumet moderatorer e.l. det siste knappe året.
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Så godt som helt rett. Det eneste som bør presiseres er at er man medlem og ønsker tilgang til medlemsrommene så må man selv gi moderator (som for tiden er samtlige styremedlemmer i foreningen) beskjed om at an ønsker tilgang. Det er ingen automatikk i at slik tilgang gis så fort man melder seg inn i foreningen da det jo er umulig å holde styr på medlemsnavn kontra brukernavn folk registrerer på forumet.
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er riktig som det blir skrevet her at det ikke er noen automatikk eller synk mellom medlemsregisteret og rettigheter på forumet. For øyeblikket er det kun undertegnede som i praksis fungerer som moderator/admin, men jeg ønsker helst at de som vil ha tilgang sender dette via vårt supportsystem på http://www.mjf.no/kontakt.asp så blir det vesentlig greiere å holde oversikt over hvem som skal ha tilgang. |
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
Per Einar Orebe
FREMO-forummedlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 333 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takk for bra informasjon Morten! At foreningsdriften er basert på frivillighet gjør nok at "tida ikke strekker til" i alle sammenhenger. Desto viktigere er det å informere om utfordringene som oppstår. Per Einar Oreberg
|
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det er veldig viktig at de som ber om tilgang via supportsidene skriver hvilket brukernavn de har for det er stort sett umulig å gjette seg fram til det. Det er også veldig få som har skrevet navn eller annen info i profilen sin.
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
webmaster
Administratorgruppen Joined: 05 desember 2010 Status: Offline Points: 72 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
kokken
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja nå kommer jeg inn, takk skal du ha
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |