Filmstudenter søker modelljernbane |
Post Reply |
Author | |
Filmstudent
Viderekommen Joined: 07 mai 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 mai 2014 at 10:50 |
Hei! Jeg er en filmstudent fra Norges Kreative Høyskole i Oslo, som for tiden holder på med en eksamensfilm om en manns siste reise i modelljernbanen sin. I og med at dette er en studentproduksjon, har vi minimalt budsjett, så vi har ikke råd til å kjøpe/leie et togsett. Det jeg lurer på er om noen kan være villige til å enten låne bort anlegget sitt eller la oss komme å filme hjemme hos, eller der du evt har modelljernbanen. Størrelsesmessig skal den være så stor at den passer til å være hjemme hos en hobbybruker. Trenger altså ikke være så enormt, men noen vogner og litt landskap. Er du, eller kjenner du noen som kan være interessert i dette, så kontakt meg gjerne så fort du kan! Enten her, eller på mail henrik_lundgreen@hotmail.com.
Mvh Henrik Lundgreen
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |