MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Er det noen vits i å selge settet fra 70/80-tallet
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Er det noen vits i å selge settet fra 70/80-tallet

 Post Reply Post Reply
Author
kodax View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 17 april 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kodax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Er det noen vits i å selge settet fra 70/80-tallet
    Posted: 17 april 2014 at 20:36
Hei,
Jeg fant på loftet mitt gamle S+E+T1+T2+T3 + noen noen andre ting jeg kjøpte (større trafo, vogner etc).
Noen skinner er blitt litt rustne, lok-et går ikke (rustet?), men ellers virker det i ok stand.
Er dette noe folk er interessert i å kjøpe/er det bryet verdt for meg å selge det, eller legger jeg det tilbake opp på loftet og ser om småjentene mine en vakker dag får sønner som kan være interessert?

Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 april 2014 at 00:07
Hvorfor kan ikke småjentene få det?
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
Damp View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 januar 2014
Status: Offline
Points: 272
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Damp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 april 2014 at 09:11
Jenter er i all hovedsak lite interesserte i teknikk, mekanikk og elektronikk selv om det finnes noen få unntak. Det ser ut til å ha noe med naturen å gjøre...
Back to Top
kodax View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 17 april 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kodax Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 april 2014 at 15:20
Originally posted by einjen einjen wrote:

Hvorfor kan ikke småjentene få det?

Ett godt (og riktig:) spørsmål, men jentene mine viste lite interesse da jeg tok det fram. Siden jeg selv heller ikke har interesse for dette lenger, så blir det nok ikke tatt fram mange ganger, og vi har ikke plass til å ha det stående fremme.
(Men det opprinnelige spørsmålet mitt skulle jo ha vært om jeg burde ha det stående til barnebarn generelt, ikke gutter spesielt.)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.