Hjemmesiden til Sjuskogbanen? |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 mars 2014 at 09:17 |
Jeg har et bokmerke til websidene for Sjuskogbanen som jeg er innom fra tid til annen. Det har ikke vært aktivitet på sidene på lang tid, men jeg liker å stikke innom og kikke på bildene for inspirasjon:
Sjuskogbanen - SjB Nå har imidlertid Autoclassic oppdatert sidene sine, og bokmerket mitt fungerer ikke lenger. Er det noen som har en oppdatert link til Sjuskogbanen, eller er de sidene nedlagt nå? Jeg vet at det ligger endel nyere oppdateringer og bilder på sidene til AMJK, men ingen av de gamle bildene og artiklene fra den opprinnelige websiden. Ikke si at denne også har emigrert over til FB..? Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Bhal
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Status: Offline Points: 189 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er nok bare å vente.
Hjemmesiden til togbutikken var også ute av drift i går, og er det fremdeles. Virker som "moro med data", vi får leve i håpet. Må jo være (litt) trasig at levebrødet ditt forsvinner inn i det store sorte www-hullet. mvh Bjørn
|
|
mvh
Bjørn |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oida, den er visst nede den også ja, det hadde jeg ikke fått med meg. Får tro de får fikset dette snart da, kan ikke være noe særlig for forretningen nei..!
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Mr Bridger
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1185 |
Post Options
Thanks(0)
|
Småtrasig ja ;) Etterhvert skal jeg forsøke å få Sjuskogbanen over på en ny server. Men det kan ta litt tid.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |