Det Norske Teatret trenger H0-skinner/materialer |
Post Reply |
Author | |
hunden
Viderekommen Joined: 02 januar 2014 Location: Norge Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 januar 2014 at 12:05 |
Hei og godt nytt år!
Mitt navn er Stig Krogstad, og jeg er regi-assistent på Det Norske Teatrets oppsetning av "Det merkelege som hende med hunden den natta", som har Norgespremiere på Scene 3 på DNT 13. mars 2014, i regi av Trine Wiggen. (se http://www.detnorsketeatret.no/index.php?option=com_play&view=play&playid=418 for mer om oppsetningen) Som rekvisitter til noen scener i forestillingen, er vi på jakt etter modelljernbane-deler (skinner primært, gjerne også noen vogner og annet), og tillater oss å sende en henvendelse til alle medlemmer av MJF for å høre om noen av dere kunne ha noen utgåtte materialer som vi kunne få/få låne til produksjonen! Jeg sender denne henvendelsen på forumet etter råd fra nettgruppa, da vi ikke vil tråkke på noen tær :) Hvis noen av dere kunne være behjelpelig med dette, mail meg gjerne på post@stigkrogstad.com med emne "Hunden" Vi håper på positivt svar fra dere, og ser frem til å høre fra dere! Vennlig hilsen Stig Krogstad |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |