Mitt innlegg vises ikke i forumet |
Post Reply |
Author | ||
Janfo
Medlem i MJF Joined: 27 november 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 desember 2013 at 14:22 |
|
Hei
Har nettopp lagt ut noen bilder på forumet under, fikk da opp en melding om at dette er et moderert forum, trykket OK så viser det seg at jeg må være innlogget for å se innlegget mitt, det kom heller ikke opp som nyeste innlegg. Hva har jeg gjort feil da jeg la inn innlegget.
Mvh
Jan
|
||
JAN
|
||
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg ser nå innlegget ditt med fire bilder, og det gjøre både som innlogget og ikke innlogget.
|
||
Svein S
|
||
Janfo
Medlem i MJF Joined: 27 november 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 94 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei
Takk for tilbakemelding, det skyldes vel kansje litt treghet i systemet at en ikke ser egne innlegg rett etter det er postet.
Mvh
Jan
|
||
JAN
|
||
Kait
FREMO-forummedlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 202 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det var ingenting galt, men innlegget lå og ventet på godkjenning.
Kai |
||
Janfo
Post Options
Thanks(0)
|
|
Se det ,da var den saken oppklart, takker
Mvh
Jan
|
||
JAN
|
||
Nedernoor
Viderekommen Joined: 28 februar 2013 Location: Nederland Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg har det samme "problemet"? La inn et svar i en tråd i går, og det er fremdeles "pending", mens andre innlegg ser ut til å bli lagt til uten videre....
Hva kommer det av?
|
||
Trains, planes and automobiles. Not necessarily in that order...
|
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Siden det nå er styremedlemmene som har tatt over som moderatorer her så må det nå i slike tilfeller sendes en PM til dem (de sal la seg finne på forumet om du velger "medlemmer" og sorterer listen etter medlemsgruppe og blar til du kommer til "mjf-styremedlem"-gruppen) for å få frigitt innleggene.
Mvh
Eirik
|
||
Når går toget fra Skråvika?
|
||
Nedernoor
Viderekommen Joined: 28 februar 2013 Location: Nederland Status: Offline Points: 42 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
OK! Takk skal du ha, Eirik.
Mvh Trond Edited by Nedernoor - 17 januar 2014 at 09:57 |
||
Trains, planes and automobiles. Not necessarily in that order...
|
||
PB57
Medlem i MJF Joined: 25 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hei,
Jag har et innlegg fra 3/2-14 liggende til godkjenning/pending approval i: Arrangementer, treff, utstillinger og messer. På vegne av Horten Modelljernbane Klubb. Sendte PM til ett styremedlem 4/2-14, som ble åpnet 6/2-14 men ikke svart på. Sendt forespørsel til styret via kontaktskjemaet 6/2-14, ikke svar til nå. Håper noen som kan ordne med godkjenning leser dette. Takk for hjelpen. Hilsen Petter |
||
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er det en av disse du har kontaktet uten å få det ordnet?
Worst case, om det er samme melding du la ut på gamle norsk mj-forum ang. åpent hus så kan jeg jo kopiere teksten derfra og reposte den her om du vil og ikke styret eller webmaster får ut fingeren og hjelper deg ?
Mvh
Eirik
|
||
|
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Da er innlegget godkjent Siden jeg nå har alle rettigheter så er nok det enkleste å sende PM til meg eller legge inn en sak til Nettgruppa via kontaktskjema. Tror ikke det skjer særlig mye om det sendes andre steder...
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
PB57
Medlem i MJF Joined: 25 februar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Da løste saken seg, takk for hjelpen. Hilsen Petter |
||
PB57
Post Options
Thanks(0)
|
|
Takk for hjelpen, da vet vi hvor PM skal sendes. Hilsen Petter |
||
eika
Post Options
Thanks(0)
|
|
Eirik
|
||
|
||
midnight
Administratorgruppen Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1145 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nå er jobben som forumadmin enda en MJF-rolle jeg har påtatt meg med "en pistol mot tinningen" for å si det sånn. Jeg har i utgangspunktet ingen ambisjon om å lese alle tråder selv om jeg er innom forumet minst flere ganger pr. dag uansett hvilken rolle jeg har. Håper derfor at de som ser noe galt gir meg et lite hint om det er noe som krever oppmerksomhet så skal jeg gjøre så godt jeg kan for å følge opp! Kan ikke se at det finnes noen "moderatorliste" (altså en liste med innlegg som må godkjennes eller som er rapportert) slik som phpBB (som vi bruker i O'Norway) har, men jeg har muligens ikke sett godt nok etter?
|
||
Morten W
H0 USA - Conrail, CSX & NS i Appalachia 1990+ O USA - Lehigh Valley ca 1975 Inspirasjon: Chubb, McClelland, T Koester, www.ldsig.org & www.opsig.org Besøk www.onorway.com |
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |