EL 13 |
Post Reply ![]() |
Author | |
GeirC ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 14 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 august 2005 at 01:17 |
Er det mulig å få kjøpt en EL 13 fra Lima i en eller annen forretning her i landet, eller er markedet helt tomt? Tenkte jeg skulle høre her istedenfor i børsen pga tid og flere brukere av dette forumet en børsen....
Edited by GeirC |
|
Geir C - "I"m on a roll people!"
|
|
![]() |
|
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er utgått fra nmj, så det blir nok vanskelig å finne denne ny. Men i disse messe tider kan de være mulig få tak i en brukt på messene, eller via divere nettsteder som Børsen.
|
|
A matter of life and death
|
|
![]() |
|
TomL ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 505 |
Hei GeirC ! Lima sin EL13 finnes det hundrevis av hjemme hos mj"ere i hele landet, vil jeg tro. De fleste tilbringer sin tilværelse i esker og skap, og mange har sikkert ikke vært ute av esken engang, nesten uberørt av menneskehender Sikkert flere her på Forumet som kunne tenke seg å selge deg et eks eller to, vil jeg tro ??! MJ-hilsen Tom Lynga |
|
Det enkle er ofte det beste...
|
|
![]() |
|
ROBEL ![]() MjF-styremedlem ![]() Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 277 |
EL 13 er et flott lite lok..mine tre ligger slett ikke i esken, men har fått nye motorer(modeltorque), Lens GOLD dekodere NEM hurtigkobling. Men vær OBS når du skal kjøpe "brukt". Før NMJ kom inn i bildet ble EL 13 også produsert av LIMA, og disse eldre utgavene er ikke værdt det samme som Modellene som ble produsert i samarbeid med NMJ. Har selv et par grønne EL13 fra "før NMJ tid" og DissE ER IKKE VÆRDT MER ENN 2-300 KRONER ETTER MIN MENING.(IKKE DE GAMLE RØDE HELLER) ERFARINGSMESSIG DUKKER DET STADIG OPP EN OG ANNEN BRUKT EL 13 I LØPET AV VINTERHALVÅRET. LYKKE TIL ROGER (STORE BOKSTAVER SKYLDES NOE KØDD PÅ MASKINA...SMÅ BOKSTAVER GJØR PLUTSELIG ALT ANNET ENN Å SKRIVE små BOKSTAVER... F.EKS ÅPNER ULIKE VINDUER ETC)
Edited by ROBEL |
|
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |