MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - EL 13
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

EL 13

 Post Reply Post Reply
Author
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: EL 13
    Posted: 10 august 2005 at 01:17
Er det mulig å få kjøpt en EL 13 fra Lima i en eller annen forretning her i landet, eller er markedet helt tomt? Tenkte jeg skulle høre her istedenfor i børsen pga tid og flere brukere av dette forumet en børsen....

Edited by GeirC
Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 august 2005 at 02:06
Den er utgått fra nmj, så det blir nok vanskelig å finne denne ny. Men i disse messe tider kan de være mulig få tak i en brukt på messene, eller via divere nettsteder som Børsen.
A matter of life and death
Back to Top
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 august 2005 at 08:47

Hei GeirC !

Lima sin EL13 finnes det hundrevis av  hjemme hos mj"ere i hele landet, vil jeg tro. De fleste tilbringer sin tilværelse i esker og skap, og mange har sikkert ikke vært ute av esken engang, nesten uberørt av menneskehender  

Sikkert flere her på Forumet som kunne tenke seg å selge deg et eks eller to, vil jeg tro ??!

MJ-hilsen Tom Lynga

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 august 2005 at 12:22

EL 13 er et flott lite lok..mine tre ligger slett ikke i esken, men har fått nye motorer(modeltorque), Lens GOLD dekodere NEM hurtigkobling.

Men vær OBS når du skal kjøpe "brukt". Før NMJ kom inn i bildet ble EL 13 også produsert av LIMA, og disse eldre utgavene er ikke værdt det samme som Modellene som ble produsert i samarbeid med NMJ. Har selv et par grønne EL13 fra "før NMJ tid" og DissE ER IKKE VÆRDT MER ENN 2-300 KRONER ETTER MIN MENING.(IKKE DE GAMLE RØDE HELLER)

ERFARINGSMESSIG DUKKER DET STADIG OPP EN OG ANNEN BRUKT EL 13 I LØPET AV VINTERHALVÅRET.

LYKKE TIL

ROGER

(STORE BOKSTAVER SKYLDES NOE KØDD PÅ MASKINA...SMÅ BOKSTAVER GJØR PLUTSELIG ALT ANNET ENN Å SKRIVE små BOKSTAVER... F.EKS ÅPNER ULIKE VINDUER ETC)

 

 



Edited by ROBEL
Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.