MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Tom Halvorsen Hobby og Sport Import?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Tom Halvorsen Hobby og Sport Import?

 Post Reply Post Reply
Author
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tom Halvorsen Hobby og Sport Import?
    Posted: 09 november 2013 at 12:46
Da har jeg fått kontakt med Tom. Han bor i Spania, så den forhandlerlinken var visst en blindvei, men da er i hvertfall saken oppklartSmile
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2013 at 06:46
Er innom og ser på sidene deres nå, og det er ingen ved det navnet registrert som medlem pr 1/8-13. Kan uansett ta kontakt med de og høre om de vet noe mer, takk for tipset!
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2013 at 23:29

Vet ikke om han er medlem ennå, men han var hvertfall medlem av Horten Modelljernbaneklubb tidligere.

Når går toget fra Skråvika?
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2013 at 19:03
Takk for tilbakemeldingen, tenkte ikke på å sjekke BrønnøysundregistreneEmbarrassed

Har handlet direkte fra Ngineering flere ganger nå og det funker helt fint, men om vi finner samme produkter her i Norge og prisene ikke er avskrekkende kan vi godt vurdere å handle lokalt, er derfor jeg lurer.
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
TeVe View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 desember 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TeVe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2013 at 18:39
Ingen Tom Halvorsen registrert med hobby og sport i brønnøysundregistrene som jeg kunne finne.
Flere Tom Halvorsen med andre aktiviteter.

Terje
Terje V.
Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2013 at 18:26
Noen her som kjenner til dette firmaet eller personen? De står oppført som norsk forhandler/distributør for Ngineering, men mailen jeg sendte til den oppgitte adressen kom bare i retur...

Svein
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.