Tom Halvorsen Hobby og Sport Import? |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 november 2013 at 18:26 |
Noen her som kjenner til dette firmaet eller personen? De står oppført som norsk forhandler/distributør for Ngineering, men mailen jeg sendte til den oppgitte adressen kom bare i retur...
Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
TeVe
Veteran Joined: 08 desember 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 604 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ingen Tom Halvorsen registrert med hobby og sport i brønnøysundregistrene som jeg kunne finne.
Flere Tom Halvorsen med andre aktiviteter. Terje |
|
Terje V.
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for tilbakemeldingen, tenkte ikke på å sjekke Brønnøysundregistrene
Har handlet direkte fra Ngineering flere ganger nå og det funker helt fint, men om vi finner samme produkter her i Norge og prisene ikke er avskrekkende kan vi godt vurdere å handle lokalt, er derfor jeg lurer. |
|
Min hjemmeside |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vet ikke om han er medlem ennå, men han var hvertfall medlem av Horten Modelljernbaneklubb tidligere. |
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Svein_H
Post Options
Thanks(0)
|
Er innom og ser på sidene deres nå, og det er ingen ved det navnet registrert som medlem pr 1/8-13. Kan uansett ta kontakt med de og høre om de vet noe mer, takk for tipset!
|
|
Min hjemmeside |
|
Svein_H
Post Options
Thanks(0)
|
Da har jeg fått kontakt med Tom. Han bor i Spania, så den forhandlerlinken var visst en blindvei, men da er i hvertfall saken oppklart
|
|
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |