Videomateriale fra Ask-treffet 03-06 oktober |
Post Reply |
Author | |
GeirM
Viderekommen Joined: 19 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 251 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 oktober 2013 at 12:07 |
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge |
|
Asgeir
Fremo og MjF medlem Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dette synes jeg var bra en produksjon
Imponerende koordinering mellom det store og bilde-i-bildet.
|
|
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott video ja, aner jeg en viss hentydning til minutt for minutt på NRK..? Kjempebra laget, takk for at du legger ut!
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
GeirM
Viderekommen Joined: 19 oktober 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Takk for flotte tilbakemeldinger :)
Det kommer flere videoer - de må bare redigeres ferdig først. Blant annet en serie fra Nærbø i september, men disse er utfordrende da lyset i hallen var en utfordring. |
|
Med vennlig hilsen
Geir Melgårdsbakken, CCO Tøff-tøff MEDIA Redaktør MJ-bladet, Modelljernbaneforeningen i Norge |
|
miniclub89drg
Fremo og MjF medlem Joined: 28 august 2008 Location: Norge Status: Offline Points: 25 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flott laget video Geir. Gleder meg til å se filmen fra Kverneland. Regner med at det er derfra du filmet sist September, og ikke fra Nibbø?
|
|
Mvh
Knut, 1:220 og 1:87 i Fremo |
|
Traveller
Veteran Joined: 07 februar 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 148 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempeflott video; fullt fortjent:
Men i teksten under står det vitterlig "oktober 2012"? Mvh P. |
|
GeirM
Post Options
Thanks(0)
|
Hei :o)
Jeg beklager å informere om at videomateriale fra Sandnes (Kvernland) var av så dårlig kvalitet (takket være gult fluorisernde lys i taket) - at jeg ikke ønsker å bruke tid på dette. Det var imidlertid en lærerik opplevelse som ga mersmak for video-filming av Fremo-treff. Videoen for Ask-treffet er re-redigert - ny forbedret versjon, mer fokus på informasjon samt større nærhet til objekter. Setter standarden for fremtidige produksjoner :o) https://www.youtube.com/watch?v=IdcIlqWXbm8 Edited by GeirM - 31 mai 2014 at 11:41 |
|
Med vennlig hilsen
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |