MJ info de underligste steder |
Post Reply |
Author | |
Morten Jacobsen
Fremo og MjF medlem Joined: 05 november 2004 Location: Bergen, Norge Status: Offline Points: 1113 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 september 2013 at 22:24 |
Jeg følger en del forelesninger på nett hos Massachusetts Institute of Technology (MIT) innenfor emner som interesserer meg. I dag kom jeg over en forelesning om tilbakemelding på MJ anlegg som kan interessere flere.
Edited by Morten Jacobsen - 24 september 2013 at 22:28 |
|
Morten Jacobsen (MJ)
H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO |
|
smholt
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Interessant å se hva som har skjedd på 30 år. (Opptaket er fra 1985) Ifølge professoren er Lionel den eneste saliggjørende skalaen :-) Våre dagers lastregulerte dekodere har en litt annen størrelse.
Morsomt å få en repetisjon av prinsippene som ligger bak slike "enkle" ting som en hastighetsregulator. De har jo ikke forandret seg. Så de første 20 min av den nesten timeslange videoen(Siste episode). Her må man være skjerpet for å få med seg alt og det nytter nok ikke å være sliten student her. professoren er også tydeligvis vant til å prate(lenge).
Edited by smholt - 27 september 2013 at 10:38 |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |