Dekaler til EL11b nydesign |
Post Reply |
Author | |
pkonc
Veteran Joined: 23 juni 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 208 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 august 2013 at 19:49 |
Er det noen som lager dekaler til nydesign EL11b ??, jeg ønsker og lage en korrekt EL11b i nydesign eller to og da må det sparkles og lakkeres....... og dekaler må selvfølgelig erverves.
|
|
pkonc
Post Options
Thanks(0)
|
Ingen som lager dette ???????????, ....... det var da som søren klype
Er det noen som lager "tiger" striper til plogene a ?
|
|
Stian
Medlem i MJF Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
Post Options
Thanks(0)
|
har kun dekaler til el13 liggende. men de er beige. i hverstefal så kan jo det brukes....
|
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
Pluggen
Veteran Joined: 09 april 2010 Status: Offline Points: 193 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er ikke El11b nydesign korrekt fra NMJ - og er ikke "tiger" stripene på plogene tilstede? Jeg planlegger kjøp, men ble litt usikker hvis modellen er "feil"...
|
|
pkonc
Post Options
Thanks(0)
|
Skal ha "tigerstriper" til den lille tuppen på plogen oppe (gjelder gammeldesign EL11/13)........ la det inn i denne tråden, men skulle vel egentlig vært i en egen tråd.
Vedr riktig og ikke........ jeg skal ta vekk multippelkontakten og sparkle igjen hullet under og mest sansynlig må jeg da få malt hele lokkassen fordi flekkmaling i fronten neppe blir bra......... og ved hel lakkering må jeg få tak i nye dekaler til loket. |
|
Pluggen
Veteran Joined: 09 april 2010 Status: Offline Points: 193 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm, ok. Så multippelkontakter var kanskje fjernet når El11 ble lakkert i nydesign. Isåfall blir jo modellen litt uriktig...
|
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Scandinavian miniatures kan lage slike dekaler. Bemerk også at lyktene er annerledes på nydesign el11b!
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |