MJ butikk i Telemark ? |
Post Reply |
Author | ||
pedersen
Viderekommen Joined: 22 mai 2013 Location: Norge Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 mai 2013 at 22:19 |
|
Heisan, holder fortiden til i Telemark så lurte på om noen veit om noen MJ butikker i fylket ? |
||
TXP Skåra
Viderekommen Joined: 19 juni 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 93 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Togbutikken åpner jo snart i Tønsberg, men det blir kanskje litt langt unna ...?
|
||
Skåralinjen og FFK. Med bluesmusikk til.
|
||
TorsteinS
Medlem i MJF Joined: 25 januar 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 1178 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvor har du egentlig det fra? Jeg finner ikke noe om dette på Togbutikkens hjemmesider, deres Facebook-side (uten innlogging) eller ved Google-søk. Dreier det seg i så fall om en ny filial, eller skal de flytte fra "den grimme stad"? Noe nærmere Telemark, nærmere bestemt i Sandefjord, finnes Electrade: |
||
EirikS
Veteran Joined: 23 februar 2010 Status: Offline Points: 449 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Og vmji.no finnes i Horten.
|
||
Wickerman
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det stemmer at Tore skal flytte butikken(e)
|
||
A matter of life and death
|
||
PaTrond
Viderekommen Joined: 09 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Altfor, altfor lenge siden jeg har vært i butikken, men Sokrates Leker/ Hobbygården har noe av MJ. Butikken ligger rett ved busstasjonen - som jeg ikke husker navnet på - i Skien sentrum. Er nok en del bedre butikker som allerede er nevnt, men er man først i nærheten, skader det vel ikke å ta en tur innom.
Edit: Gule Sider/ Adresse Edited by PaTrond - 31 mai 2013 at 00:46 |
||
|
||
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |