MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - MJ på Facebook
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJ på Facebook

Post Reply Post Reply
Author
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJ på Facebook
    Posted: 16 mars 2013 at 09:57
Facebook har etterhvert blitt en kjemperesurs for deling av mer enn bare hva folk har spist til middag og hvilken bensinstasjon de stoppet på for å pisse...

Det finnes en rekke sider man kan følge med modelljernbane som tema. Så jeg tenkte vi kunne lage en tråd her med tips om gode sider. En av grunnene til at dette blomstrer på facebook vil jeg tro er at dette er en plattform som er utrolig enkel å bruke og dele bilder på når man først er der allikevel. F.eks den norske gruppen Modelljernbane Foto har mange aktive bidragsytere med bilder som ikke blir vist her på MJF-forumet.

En av mine favoritter kjenner vi fra MJ-bladet. Troels Kirk deler stadig bilder fra sitt fantastiske anlegg her. The coast line RR page

Og i all beskjedenhet har jeg laget en egen side på facebook som vil bli mer som en blogg i forhold til den vanlige hjemmesiden min.

Mvh Heine
Back to Top
smholt View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote smholt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mars 2013 at 19:56
Jeg har såvidt begynt på min egen platelayer side for en tid tilbake. https://www.facebook.com/pages/PlateLayer/441557842559024?ref=hl

mvh,
Svein-Martin Holt
platelayer - facebook
Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 mars 2013 at 20:20

Min hagejernbane har fått sin egen side på facebook:

PHRy - Furubakken hagejernbane

hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mars 2013 at 01:06
TMJK legger opp selv de mest ubetydelige fremskritt på FaceBook:
TMJK på FaceBook
Back to Top
jevistad View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jevistad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mars 2013 at 16:15
Indre Stambane er også på Facebook Smile 

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mars 2013 at 22:11
Og Mjk-Mjøsbyene(LAMB) sin mj-gruppe http://www.facebook.com/MjkMjosbyene Vi holder på å bygge. Noe av det vi holder på med blir å se på messa på Jevnaker i april
A matter of life and death
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.