MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Japansk N skala
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Japansk N skala

 Post Reply Post Reply
Author
Larsya View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 20 februar 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Larsya Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Japansk N skala
    Posted: 20 februar 2013 at 14:43
Hei
Jeg er nybegynner på N skala.
Er for tiden i Japan og da jeg kom over en modell shop bestemte jeg for å starte.
Butikken førte ikke DCC, kun på bestilling, så det ble analogt.
Har kjørt en del med tog i Japan, så her blir der mimring når jeg blir gammelLOL

Kjøpte et av deres hurtig tog som jeg har kjørt mye med, godstog, et lokal tog og et veldig lokal tog.
+ mennesker, biler, busser og et par bygninger samt en bane.
Jeg må tilbake til butikken, da det viste seg at der ikke var motor i lokal togene.
Betalte ca. kr 3200,-  for det hele, hadde jeg mer plass i kofferten så hadde der blitt mer.
Der var utrolig mye i den butikken.
Noen andre med Japansk N skala interesse?





Back to Top
N-oldus View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 18 januar 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote N-oldus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 februar 2013 at 23:31
Grattis med masse nytt spennende utstyr.

Japansk N-skala er absolutt spennende, og på sikt håper jeg å kunne bygge et passe stort japansk anlegg i tidsepoke 1900-1930 med mye frodig landskap og hovedfokus på gamle japanske bygninger.

Dette kommer i tillegg til min store interesse for sveitsiske tog, alpene og H0e/H0m skala.
Med Vennlig Hilsen



Geir Ødegård



"Common sense isn't so common..."
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636