Decals |
Post Reply |
Author | |
Didern
Nykommer Joined: 11 februar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 februar 2013 at 00:22 |
hei
Jeg driver med model fly, ikke akkurat tog, men blir jo noe av det samme. Jeg har sett flere steder at folk bruker noen midler som feks Micro set og Micro flat fra microscale. er det noen som vet hvis man kan få kjøpt disse i Norge? eller bruker noen noe lignende som de har bra erfaring med? Takk for hjelpen på forhånd
|
|
Didern
Nykommer Joined: 11 februar 2013 Location: Akershus Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan vel også legge til, er det noen som bruker washing tekniken på modeler malt med acrylic maling? hvis ja, lager du egen eller kjøper du det ferdig blandet noe sted?
|
|
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
|
Togbutikken har MicroSet og MicroSol, se www.togbutikken.no. Mener forøvrig å huske at jeg også har sett det i hyllene hos Smallsize/NMJ, uten at jeg finner det i nettbutikkene deres i farta.
Svein
|
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |