El11 oppdatering |
Post Reply |
Author | |
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 januar 2013 at 12:02 |
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
richardvoorhaven
Viderekommen Joined: 21 oktober 2011 Location: Nederland Status: Offline Points: 99 |
Post Options
Thanks(0)
|
looking good :-)))
good luck with the painting
|
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser bra ut, gleder meg til modellen kommer.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gleder meg virkelig til denne kommer! Håper det blir snart.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
SveinR
Fremo og MjF medlem Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1215 |
Post Options
Thanks(0)
|
Et bilde av en prototype jeg har hatt hjemme hos meg i snart ett år. Fargen på taket er blant annet feil, samt andre småting. Denne modellen ble laget før serieproduksjonen begynte, for å vise og luke ut evt feil.
Nå går det dessverre litt i nykk og rapp. Men alle modellene skal være 90% ferdige.
|
|
Mvh
-SveinR Det finnes en skiftetraktor til alt |
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gleder meg! Og som med alt annet, det kommer når det kommer :-)
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den er kommet. Så den i butikken til NMJ på Ensjø på fredag.
|
|
Svein S
|
|
Laurenz
Medlem i MJF Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 637 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det vil være litt underlig om NMJ har Skaladesign sin modell på lager før den er ferdig ;-)
|
|
ses
Fremo og MjF medlem Joined: 09 november 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 3922 |
Post Options
Thanks(0)
|
He, He. Leser for raskt..... |
|
Svein S
|
|
Arild
Viderekommen Joined: 28 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kanskje litt underlig om NMJ får denne modellen på lager i det hele tatt,da den er forhåndsutsolgt for lenge siden.Kun 200 modeller totalt.Tror nok Skaladesign selger disse selv.
Vi andre som var for seine med å forhåndsbestille,må nok vente på NMJ sine modeller.Blir nok helt supre de også :-) Mulig Skaladesign viser prototypen av El-11 i dag ? De er jo på Setesdalsbanen med stand i dag ;-) |
|
Mvh Arild
H0 Roco Digital,ØBB,DB epoke 3&4,+ litt skandinavisk :) |
|
ses
Post Options
Thanks(0)
|
Det var altså NMJ sin modell jeg så utstilt hos NMJ, så man trenger ikke vente på disse lenger. De er i salg.
|
|
Svein S
|
|
Arild
Viderekommen Joined: 28 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så flott ! Var inne nettopp og kikket på nettsidene deres.De så jo utrolig flotte ut.Da er det vel bare å få i gang en bestilling så fort som mulig :-)
|
|
Mvh Arild
H0 Roco Digital,ØBB,DB epoke 3&4,+ litt skandinavisk :) |
|
Thomas F
Veteran Joined: 12 desember 2007 Location: Norway Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er vel også kun grønn- og mellomdesign (type a) som er kommet hos NMJ. Nydesign type a og gammel- + nydesign type b må man vente litt med føre de er i butikken for salg.
Mvh Thomas |
|
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell |
|
KjellAn
Veteran Joined: 03 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det synes å være litt uklart om denne tråden omhandler El11 fra Skaladesign eller NMJ. Kanskje trådstarter kunne endre litt på trådens tittel slik at svarene/kommentarene harmonerer med hvilken modell/produsent det er snakk om ... |
|
hilsen KjellAn
Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers |
|
Pelle
Nettgruppen Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denne tråden handler om Skala Design sine modell. Det er en annen tråd om NMJ sine. NMJ har nylig også (dessverre) presentert og annonsert at El 11a kommer også i gammeldesign.
Selv er jeg overbevist om at Skala Design sin kommer til å bli bra utifra det jeg har sett til nå, så jeg tror og håper det er rom for modeller fra begge produsenter denne gang! |
|
|
|
Skala Design
Kommersielle aktører Joined: 11 juli 2006 Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(1)
|
Har endelig fått tatt noen bilder av prototypen jeg fikk i juni. Den har vært prøvekjørt og det meste er i orden. Så da er det bare å vente på at de skal justere de siste tingene, samt få pakket og sendt modellene til Norge.
|
|
SmåSKALA produsent av norsk materiell
|
|
Laurenz
Post Options
Thanks(0)
|
Dette ser flott ut, gleder meg!
|
|
ArneGH
Medlem i MJF Joined: 05 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 242 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ser ut som et lite mesterverk dette.venter i spenning.
|
|
Arne Heggeseth
Hellbanen,HO, DCC www.heggeset.no |
|
Thomas F
Post Options
Thanks(0)
|
Synd jeg ikke tok opp interessen min igjen føre det var utsolgt
For dette ser ut som ett prakt eksemplar. Mvh Thomas |
|
|
Pelle
Post Options
Thanks(0)
|
Tror Hobbytrain har noen for salg når de kommer. |
|
|
|
Thomas F
Post Options
Thanks(0)
|
Å? Det er jo kjempe fint! Trodde rett og slett toget var gått, men da er det muligheter
|
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |