Soundtraxxdekoder til Di3? |
Post Reply |
Author | |
Dag Cato
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 januar 2013 at 13:10 |
Har en Di3 fra Heljan liggende som jeg tenkte å begynne å se på. Skal blant annet bytte hjul og sette inn en dekoder.
Lyd er jo morsomt men de erfrainger jeg har fra særlig ESU lyddekodere er at selve motorreguleringa ikke er helt som jeg ønsker det. Da sammenligner jeg med Zimo. Men har noen erfaring med Soundtraxx lyddekoder. De har jo flere serier med lyden fra EMD567-motor som jo er den motoren som sitter i Di3. Har jo ikke lyst til å bruke en masse penger på noe som ikke er brukandes. Alternativet er å droppe lyd og heller prøve en TCS KAT24-dekoder. Det er en dekoder med fire funksjoner og innebygged "Keep Alive Feature (3 to 15 sec)". MVH DC |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
eika
FREMO-forummedlem Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1617 |
Post Options
Thanks(0)
|
Du får ta med deg Obas-loket mitt hjem neste gang du er innom, og teste ut det hjemme
|
|
Når går toget fra Skråvika?
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |