MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Brandbright GS14 gammal og sliten...
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Brandbright GS14 gammal og sliten...

 Post Reply Post Reply
Author
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Brandbright GS14 gammal og sliten...
    Posted: 07 desember 2012 at 11:26
Etter å ha blitt ferdig med Lady Anne byggesettet fikk jeg en slik vogn av Living Steam. Det har tatt litt tid å bli ferdig med andre prosjekter i det siste (som flytting etc), men nå har jeg tatt ett par dager å bygd den ferdig.

Jeg har testa noen produkter fra AK interactive som vi har på Smallsize, lilletorget i forbindelse med byggingen og vogna ser egentlig ganske gammal ut... Her er hvertfall noen bilder av resultatet:













Vogna har avtagbare sidepaneler. Så gjennstår det bare å se om den etterhvert blir blank på hjula der hvor de løper mot skinnene. Håper på det.
Beklager at noen av bildene er litt dårlige, men jeg leker med tog, ikke fotoapparat :) Så det er ikke alltid att iphone bildene blir like bra.






Edited by Doogledee - 07 desember 2012 at 11:28
mvh,

Leif
Back to Top
krsven View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 13 juli 2010
Location: N
Status: Offline
Points: 286
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote krsven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2012 at 13:23
Nuvel......denne fine vognen blir å tilbakelevere giveren. Hjemmesiden www.livingsteam.no er forøvrig oppdatert av Webmaster Håkon Røsaker. Han selv er oppgradert fra Sekretær til Ridder av Engelske tommer. Tittelen "Ussel knekt" er fremdeles ledig.......
krsven
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2012 at 14:37
hmmmm lav sannsynlighet for det tror jeg...... men fint at websidene er oppdatert da :)

Edited by Doogledee - 07 desember 2012 at 14:38
mvh,

Leif
Back to Top
Overkonduktøren View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 24 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Overkonduktøren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2012 at 15:14
Den ble det fin patina på! :-)
Modelljernbanebloggen:http://runekleven.blogspot.no/
Back to Top
Doogledee View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 04 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 134
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doogledee Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 desember 2012 at 17:00
takk takk... ble somsagt veldig fornøyd med resultatet :)
mvh,

Leif
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.