MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Mini kamera
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mini kamera

 Post Reply Post Reply
Author
bfr130 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 desember 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bfr130 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mini kamera
    Posted: 08 november 2012 at 03:04
Har noen ett forslag til det beste trådløse mini camera for montering på HO tog? Har ett par pinnhole kamera, men på stor skjerm er de litt for dårlige.
http://www.tors-modelljernbane.com. Multimous, Littfinski, Traincontroller sølv.

MJF byggeblogg "Mitt lille prosjekt"
Back to Top
Stig Roald View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 05 november 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stig Roald Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2012 at 10:29
Vet Marklin hadde en gang i tiden ferdige vogner med kamera. Kanskje du finner ut noe der.
Back to Top
EirikS View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 23 februar 2010
Status: Offline
Points: 449
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote EirikS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2012 at 20:30
Jeg mener å huske at Märklin sitt ikke var det helt store.
Det kom vel for ca 12 år siden, og hadde litt dårlig rekkevidde?
Mye har skjedd på teknologifronten siden den gang.
Jeg har bygd inn et par kameraer på oppdrag for en stund siden, og der ble det brukt ganske rimelige løsninger uten at det var noe galt med bildet.
Kan det kameraet du har kanskje være noen år gammelt? Mye har skjedd..
Back to Top
bfr130 View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 26 desember 2009
Location: Norge
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bfr130 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 november 2012 at 22:43
Ikke så gammelt. Ca 1 år. 420 tvl. Kansje jeg skal prøve å få tak i en bedre mottaker og sender og ett camera med vanlig linse og ikke pinnhole. Ser på ett med 1/3 sony ccd brikke og 600 tvl. Ikke innebyggd sender så den må komme i tilleg.
http://www.tors-modelljernbane.com. Multimous, Littfinski, Traincontroller sølv.

MJF byggeblogg "Mitt lille prosjekt"
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,064 seconds.