MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MJF
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJF

 Post Reply Post Reply
Author
tognybegynneren View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 juli 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tognybegynneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJF
    Posted: 29 oktober 2012 at 15:45
Noen som vet om MJF har problemer med epost? Jeg har prøvd å bestille mj-bladet og å bli medlem i MJF. Men jeg har ikke fått svar. det har gått over en uke nå.
Back to Top
Basic71 View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 12 juni 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basic71 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2012 at 17:18
Ting tar v e l d i g   l a n g  t i d. så ta det med ro.

Rune
Back to Top
tognybegynneren View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 juli 2011
Location: Norge
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tognybegynneren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2012 at 18:42
Er det sånn at det tar flere måneder?
Back to Top
steinbp View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinbp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 oktober 2012 at 23:59
Hei nybegynner!
Medlemsregisteret ivaretas av vår utmerkede kasserer for tiden, så send meldingen til Petter :petter@grann-meyer.no så går det nok i orden.
Stein Johannessen

NJK Kråkstad
Back to Top
Petter View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Petter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 november 2012 at 13:20
Hei tognybegynner
 
Ting tar litt tid for tiden. I tillegg til å være kasserer/medlemsregisteransvarlig, så har jeg en bijobb hvor jeg tjener til livets opphold. Og for tiden så er det mye å gjøre der, og da blir det litt omprioriteringer.
 
Men til deg, og alle andre som har meldt fra på support.mjf.no om at dere ønsker å bli medlem, så kan jeg berolige med at dere ligger i køen for registrering.
 
Mvh
Petter
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.