MJF |
Post Reply |
Author | |
tognybegynneren
Viderekommen Joined: 12 juli 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 oktober 2012 at 15:45 |
Noen som vet om MJF har problemer med epost? Jeg har prøvd å bestille mj-bladet og å bli medlem i MJF. Men jeg har ikke fått svar. det har gått over en uke nå.
|
|
Basic71
Fremo og MjF medlem Joined: 12 juni 2010 Location: Norge Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ting tar v e l d i g l a n g t i d. så ta det med ro.
Rune |
|
tognybegynneren
Viderekommen Joined: 12 juli 2011 Location: Norge Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er det sånn at det tar flere måneder?
|
|
steinbp
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei nybegynner!
Medlemsregisteret ivaretas av vår utmerkede kasserer for tiden, så send meldingen til Petter :petter@grann-meyer.no så går det nok i orden.
|
|
Stein Johannessen
NJK Kråkstad |
|
Petter
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei tognybegynner
Ting tar litt tid for tiden. I tillegg til å være kasserer/medlemsregisteransvarlig, så har jeg en bijobb hvor jeg tjener til livets opphold. Og for tiden så er det mye å gjøre der, og da blir det litt omprioriteringer. Men til deg, og alle andre som har meldt fra på support.mjf.no om at dere ønsker å bli medlem, så kan jeg berolige med at dere ligger i køen for registrering. Mvh Petter
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |