MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - 66 i N-skala
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

66 i N-skala

 Post Reply Post Reply
Author
erakt View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 13 mars 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote erakt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: 66 i N-skala
    Posted: 26 oktober 2012 at 13:45
Kom over denne når jeg tittet på Tradera.com og den er sikkert interessant for noen her. Har ikke handlet noe der før så hvordan selger er tør jeg ikke si noe om annet enn det som står i karakterboka. Vurder dere den selv men det er ikke alltid det passer spesielt økonomisk.


T A Eråk
"Det er bedre å være nesten forsinket enn nesten i rute"
Back to Top
el18 View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 08 oktober 2008
Location: Switzerland
Status: Offline
Points: 65
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote el18 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 november 2012 at 10:53
Jeg har kjøpt samme lok for flere år siden direkte hos Nmodell. Det mangler bare klarlakk på loket.
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 november 2012 at 17:40
Jeg har også kjøpt en fra Nmodell og lakkert den selv. Ser slik ut:



Petter Ramsdal
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 november 2012 at 11:45
Jeg har selv en Class66 fra Kato, og det er ihvertfall en svært god modell når det kommer til kjøregenskaper.
Hilsen Bjørn
Back to Top
RuneH View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 04 mai 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 285
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote RuneH Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 november 2012 at 12:59
Jeg har aldri hatt sansen for dette loket, men etter å ha sett blildet må jeg bare si: kjempetøft!!Clap
 
Jeg tror jammen jeg må kjøpe meg et eksemplar og finne fram sprayboksene...
Mvh

Rune H
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 07 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 500
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 november 2012 at 04:09
Det var Katos modell jeg kjøpte hos Nmodell i umalt versjon og med Cargonet-dekaler til.

Petter
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.