MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - G-skala sporplan inne 6 kvadrat
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

G-skala sporplan inne 6 kvadrat

 Post Reply Post Reply
Author
Rottenikken View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 16 oktober 2012
Location: Zambia
Status: Offline
Points: 56
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rottenikken Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: G-skala sporplan inne 6 kvadrat
    Posted: 16 oktober 2012 at 11:11
Hei. Jeg er entusiast av g-skala og har lagt opp en sporplan på ca 6 kvadratmeter som jeg tenkte å legge ut på forum og websiden jeg skal opprette. det er en g-skala tosporsbane med to sidespor for de son feks ønsker en levende bane inne. Gress som brukes på greenen på golfbaner passer godt og man kan selvfølgelig bruke levende vann i dammer. Jeg skal tegne teknisk tegning av denne banen som man fint kan ha inne hvis man har plass til 6 kvadrats bane. finerplata under må lakkes med båtlakk for å få den vanntett da gress planter etc må vannes. Siden det alltid er pent vær inne i huset så har også dama noe å stelle med også. min sporplan er selvfølgelig et utkast som man kan modifisere etter ønske men med 6 penser og dobbelt sporsbane med to sidespor så kan denne banen være nok for selv den avanserte som feks comuterstyrer banen eller nykommeren som har et stort rom å ha den i. Jeg skal tegne sporplanen og legge den ut på nettet. Den avanserte entusiast klarer fint å lage sporplan selv om ønskelig så denne er spesiellt myntet på nybegynnere som vil ha noe ekstra. Reklame på siden for hvor du kan kjøpe G-skala er vel ikke lov på forum men butikker og klubber vet det. Men først må jeg tegne sporplanen.
Helge Myhre
Back to Top
Thobbe View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 122
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Thobbe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2012 at 13:58
Oi! Dette høres spennende ut! Jeg gleder meg til fortsettelsen!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.