Bilder fra treff i helga |
Post Reply |
Author | |
Svein_H
Fremo og MjF medlem Joined: 22 februar 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 2110 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 september 2012 at 16:46 |
På lørdag var Vigdis og jeg invitert på hagejernbanetreff, vårt aller første i så måte. Det var en veldig positiv opplevelse som vi absolutt har lyst til å gjenta om muligheten byr seg!
Takk til verten for dette flotte tiltaket, med både høvelig servering, givende prat og masse actionfylt kjøring! Det var også veldig hyggelig å treffe flere av medlemmene her på forumet for første gang. Her er et lite utvalg av alle bildene vi tok: Og helt til slutt et bilde av Direktøren tatt i et ubevoktet øyeblikk, vet ikke helt om hagejernbane er veldig avslappende eller bare veldig slitsomt...: Svein |
|
H0, norsk på 50-tallet en gang
Min hjemmeside |
|
Doogledee
Veteran Joined: 04 juni 2012 Location: Norge Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flotte bilder, veldig gøy å treffe dere begge :)Og tusen takk til arrangøren for en fantastisk dag, både jeg, Anniken og Lars storkoste oss hele dagen.
|
|
mvh,
Leif |
|
HaZach
Medlem i MJF Joined: 24 juli 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kjempefine bilder og mye fin togkjøring på fint anlegg
|
|
Mvh. Hans Zach.
Ha en god MJ-dag |
|
Heine Pedersen
Veteran Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 506 |
Post Options
Thanks(0)
|
Flotte bilder, Svein! Jeg skulle også vært der, men måtte prioritere jobbing hjemme på huset. Kommer sterkere tilbake senere.
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
En helt annen sak!
Jan, kan du tømme den private MjF-postkassen din?
Den er helt full, slik at jeg ikke får sendt deg en melding!
MVH
Kjell H.
|
|
jsalve
Viderekommen Joined: 21 juli 2010 Location: norge Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hei!
Takk for sist ....nå har jeg tømt boksen min så det er blass til nye meldinger. Forsøkte å sende deg e-mail og fikk melding om at også din boks var full
-jan
|
|
Kjell H.
Medlem i MJF Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 2479 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det har tydeligvis "skjedd noe" på forumet.
- Var inne å kikket på status for min boks - og den var 320% full! - Det trodde jeg ikke ellers var mulig - om ikke man kollektivt hadde krympet postboksene? - Er i orden nå!
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |