MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Lys i vogner
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Lys i vogner

Post Reply Post Reply
Author
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Lys i vogner
    Posted: 01 september 2012 at 17:48
jeg har noen spørsmål om dette... Er det noen steder hvor dette kan kjøpes rimligere enn de NMJ selger til 295 pr lyslist jeg syntes dette er ganske dyrt så finnes det rimligere løsninger??

Ett annet spørsmål jeg kan ta med samtidig er er det mye jobb og evt hvorden kobler man opp utelys alså gatelys og lignende??  Tenker og kjøpe det til banen om jeg finner noen sett jeg liker som har en fin pris.. Satte lys i mine hus igår ved hjelp av en juletreslynge det er nok ikke det beste men greit nok for meg som heller legger penger i matriell parken som man kan ta med på Mj klubb og vise fremm enn en bane som man stort segg kun ser selv jeg har liten plass hos meg så banen er bvare en liten rundbane for og få kjørt litt tog når man ikke har noe og gjøre..

Mvh Frode S
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 september 2012 at 10:20
Hva angår det siste spørsmålet ditt, vil oktobernummeret av Model Railroader (http://mrr.trains.com/) ha flere artikler om belysning på anlegget. Bladet kan kjøpes i større Narvesen butikker, f eks ved hotell Continental i Oslo. Du kan også søke med postnummer på Narvesen sine sider for å finne nærmeste butikk som fører bladet (http://www.narvesen.no/page/index.php?struct=5893&structinstance=-1&kategori=Hobby%20modell).

Edited by Morten Jacobsen - 02 september 2012 at 10:45
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
fskogst View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fskogst Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 september 2012 at 11:42
Kjempeflott for den som mestret skolegang og lærte seg nok engelsk til og få noe ut av ett blad forstår en del men ikke så jeg kan lese hele artikkeler eller se film uten norsk tekst, er mest at jeg kan forklare noe om noen spør ved og peke og snakke gebrokken engelsk..

Mvh Frode S
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,094 seconds.